آيين استقبال از ماه ضيافت در مناطق محروم تهران+عکس

شب گذشته تعدادي از اعضاي جمعيت امداد دانشجويي- مردمي امام علي (ع) با حضور در يكي از پارك هاي محله دروازه غار،‌ مراسم استقبال از ماه رمضان (در راستاي مراسم آيين كوچه گردان) برگزار كردند.

به گزارش امید،دراين مراسم كه اعضاي دفاتر خانه هاي علم ( خانه آموزش به كودكان بازمانده از تحصيل) حضور داشتند،‌ نماز جماعت خود را در يكي از پارك‌هاي اين محل - كه تعداد قابل توجهي معتاد نيز در آن حضور داشتند- اقامه كرده و در پايان نماز ضمن مناجات، دعا كردند كه اعتياد در اين محل ريشه كن و كودكان بيگناه اين منطقه در فضايي به درو از آسيب هاي اجتماعي رشد كنند.
همچنين در اين مراسم موسس جمعيت شارمين ميمندي نژاد بر اهميت سه عنصر ايمان به خدا،‌ عشق به هم نوع و قدرت جمع در تغيير جامعه اشاره كرد و از آغاز چهاردهمين آيين كوچه كردان عاشق را اعلام ركد.
وي همچنين از آغاز بكار دفاتر شهرستاني جديد جمعيت در شهرهايي چون مشهد،‌سمنان و‌ساري و نيز توسعه دفاتر در برخي ديگر از استان ها از جمله سمنان خبر داد.  
گفتني است چهاردهمين مراسم آيين كوچه گردان عاشق كه توزيع خانه به خانه هزاران كيسه مايحتاج ميان خانوواده هاي محروم توسط دانشجويان و مردم در سراسر كشور نيز امسال در شب هاي قدر برگزار خواهد شد و علاقه مندان به حضور در اين مراسم مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد نحوه برگزاري اين آيين و همكاري در برپايي آن مي توانند با روابط عمومي جمعيت امداد دانشجويي – مردمي امام علي و با شماره 23051110تماس حاصل فرماييد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید