ادعای یک سایت خبری درباره برخورد با برخی فعالان رسانه‌ای

یک سایت خبری با عنوان" صلح نیوز" در خبری معنادار مدعی شد در آینده‌ای نزدیک با برخی فعالان رسانه‌ای که این سایت خبری آنها را "عناصرفعال تیم رسانه‌ای جریان فتنه" نامید برخورد می‌شود.

به گزارش امید،این سایت خبری که ادبیاتش نزدیک به روزنامه کیهان است در این خبری که اسامی برخی از این فعالان رسانه ای را همراه با شماره شناسنامه آنها آورده اینچنین مدعی شده است:

«یک منبع آگاه در گفت وگو با صلح نیوز تاکید کرد: به زودی با عناصر فعال تیم رسانه ای جریان فتنه که با آغاز فعالیت دولت یازدهم فعالیت های ساختار شکنانه خود را از سر گرفته اند به دلیل اتهامات امنیتی و همچنین ارتباط با عناصر ضد انقلاب برخورد می شود.

این منبع اگاه ادامه داد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته این افراد که در ایام فتنه مدیریت چند  نهاد رسانه ای  را بر عهده داشته اند متهم به ارتباط با بیگانه هستند.
وی گفت: این افراد با عفو و رافت نظام از زندان آزاد شدند اما با آغاز فعالیت دولت یازدهم  فعالیت های ساختار شکنانه خود را با ایجاد شبکه های محفلی از سر گرفته اند.
وی افزود: این افراد که هویت و سوابق و کلیه عملکردهای آنها از سوی نهادهای نظارتی مورد رصد و ثبت و ضیط قرار گرفته است همچنان تحت نظر هستند.
این منبع آگاه تصریح کرد: تحریک و تشویق پیاده نظام رسانه ای جریان فتنه  برای قلم فرسایی علیه مسئولان کشور در  شبکه های اجتماعی ، کمک های مالی به این افراد بکارگیری آنها در رسانه های دولت ارتباط با رسانه های ضدانقلاب و نشر مطالب موهن در رسانه های خارجی از جمله اتهامات این افراد است.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: برای کلیه این افراد پرونده تشکیل شده است که به زودی در این رابطه تصمیم گیری نهایی اتخاذ خواهد شد.
(ر-م) شماره  شناسنامه  ۱۲٫٫۱
(س-د) شماره شناسنامه ۲…۴
(ف-خ)شماره شناسنامه  ۵٫۲…
(م-ط) شماره شناسنامه  ۳…۴
(ش-غ) شماره شناسنامه ۱۵٫٫۳
(س-ل)شماره شناسنامه  ۳٫٫۴۸
(ن-ل-ی) شماره شناسنامه ۸۷٫٫۵
(ی-ل)شماره شناسنامه  ۴۳٫٫۳
(ک-ب) شماره شناسنامه ۶…۳»

افزودن نظر جدید