انتقاد خطیب مراسم یادبود سیده فاطمه خاتمی از صداو سیما+تصاویر و حاشیه ها

خطیب مراسم ترحیم خانم فاطمه خاتمی، از نحوه عملکرد صدا و سیما و سیاست دوگانه رسانه ملی در عدم پوشش خبری برخی مراسم و مناسبت ها انتقاد کرد.

به گزارش امید، حجت الاسلام علی غروی در مراسم ختم همشیره رئیس دولت اصلاحات که در  در مسجد حظیره شهر یزد برگزار شد، گفت: وقتی یک هنرپیشه فوت می کند، صدا و سیما برنامه هایش را قطع می کند، ولی حالا یک زن ولایت مدار از بیت محبوب و ریشه دار، مدافع حضرت امام (ره) فوت کرده ولی آنگونه که شایسته این بانوی مکرمه بود اطلاع رسانی نشد. رسانه ملی بهتر است انصاف داشته باشد.

غروی افزود: به عنوان یک منبری آزاد و آزاداندیش می گویم، این بانو انتسابش به بیتی است که امام(ره) به خاطر فوت آیت الله خاتمی امام جمعه وقت یزد دفترشان را تعطیل کردند و در پیام شان وی را عالمی بزرگوار و اندیشمند خواندند.
وی گفت: انسان می تواند به جایی برسد که اوج بگیرد و برسد به جایی که جز خدا را نبیند، اما اگر انسان به دنبال دزدی های میلیاردی رفت، از حیوان هم پست تر می شود. چشم و گوش دارد اما نه می بیند و نه می شنود. غروی یادآور شد: مرحومه خاتمی مادر شهید بود، شهیدی که وقتی در حین سخنرانی خبر شهادت فرزندش را فهمید، نشانه ای از ناراحتی و اعتراض نداشت.

حجت الاسلام غروی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قرائت پیام تسلیت رهبری به همسر آیت الله روح الله خاتمی گفت:من درگذشت این بانو را به بیت حضرت آیت الله خاتمی و بیت شهیذ محراب که قبل و بعد از انقلاب حماسه آفریدند و کارهای بزرگ کردند و به آقازاده های خانواده محترم خلیلی و به آقازاده هایخاتمی و به روحانی محبوب نه تنها و کشور بلکه جهان اسلام تسلیت می گویم.

گفتنی است جمعیت حاضر  با فریاد خاتمی،خاتمی تسلیت ،تسلیت و با فرستادن صلوات با صدای رسا و حضور گسترده معنادار در مسجد حظیره یزد، مراتب ارادت و تسلیت خود را به سید محمد خاتمی ابراز داشتند.

دیدگاه‌ها

خاتمی محبوب قلوب مردم ایران وجهان وآزاداندیشان در گذشت خواهر فرهیخته وبانویارجمند مادر شهید تسلیت باد شما آنقدر بزرگوار هستیدید که روزبروز شانتان نمایانتر می شود

افزودن نظر جدید