بیانیه پویش امید به مناسبت پیروزی دکتر حسن روحانی

پویش امید(جوانان حامی دکتر محمدرضا عارف) با صدور بیانیه ای انتخاب حجت الاسلام حسن روحانی را تبریک گفت و تاکید کرد:پیروزی معنادار و قاطع اراده‏ ملت مرهون نگاه جامع دکتر محمدرضا عارف است.

به گزارش امید،متن این بیانیه به شرح زیر است:
امید و نشاط احیا شده در اجتماع مردم ایران، را می‏توان مبارک‏ترین رخداد دهه‏ی اخیر نامید. این امید از خاکستر یاأس به‏جا مانده از سوختن قامت افراشته‎ی آزادی‏خواهان و میهن‏پرستان رنج دیده‏ی این کیان سربرآورده است و جوانه‏های بیشمار آن نوید حرکت به سوی جامعه‏ای اگر نه بدون ترس اما با ترس‏هایی کمتر ولی عمیق‏تر و اگر نه رها از نیاز اما با نیازهایی بطئی تر ولی بنیادین را می‏دهد. پویش امید،  مجموعه‏ی جوانان حامی دکتر محمدرضا عارف در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری است که قریب به شش ماه پیش در فضایی آکنده از انفعال و خمودگی کمر همت بست و راهی بس دشوار را آغاز کرد.
با تحولات پیش آمده در فضای پیچیده‏ی انتخابات، نگاه ژرف بزرگان اصلاحات به‏ویژه حجت الاسلام سید محمد خاتمی و دکتر محمدرضا عارف، مصلحت ملی را در انصراف گوهر دانشمند اصلاحات دید و این چهره‏ی مدبر و فاضل با سربلندی تمام و علی‏رغم همه‏ی شایستگی‏ها عرصه‏ی رقابت انتخاباتی را به نفع مردم و در ائتلاف با مصالح ملی ترک کرد تا تعیین کننده‌ترین تصمیم مؤثر در نتیجه و سرنوشت‏سازترین عمل برای آینده‏ی ایران را در مقطع کنونی رقم زده باشد.
باری بذر خرد و عقلانیت اصلاح‏طلبان و آزادی‏خواهان به بار نشست و با پیروزی عالم معتدل و وارسته جناب آقای دکتر حسن روحانی برای نخستین بار از تکرار تجربه‏ی تلخ پیشین که در سال 84 کشور را در مسیری قهقرایی قرار داد جلوگیری شد.
پویش امید پیروزی معنادار و قاطع اراده‏ی ملت را در این میدان مرهون نگاه جامع دکتر محمدرضا عارف می‏داند، به احترام این دانشمند فرزانه تمام‏قد می‏ایستد و قدردانی از این تدبیر مؤثر را اساسی‏ترین اولویت امروز خود و اصلاح‏طلبان می‏داند.
پویش امید ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به رئیس جمهور منتخب ملت ایران دکتر حسن روحانی و مجموعه‏ی حامیان و فعالان ستادهای ایشان، با امید به تحقق شعارها و حرکت در مسیر تدبیر در دولت یازدهم به ریاست دکتر حسن روحانی به تلاش خود برای اعتلا و بالندگی ایران ادامه خواهد داد و فعالیت‏های آینده‏ی خود را از طریق سایت پویش امید به اطلاع مخاطبان خواهد رساند.

افزودن نظر جدید