توضیحات وزیر کشور درباره سیاست اصلاح یارانه‌ نان و دارو

وزیر کشور با بیان اینکه سیاست اصلاح یارانه ها در راستای مردمی سازی و عادلانه‌ کردن پرداخت های یارانه ای است، گفت: در مسأله نان و دارو به شکل مستقل انجام خواهند شد.
 

به گزارش امیدنامه به نقل از ایسنا، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه نشست استانداران اظهار کرد: همانطور که مردم مستحضر هستند اصلاحی در سیاست های یارانه ای در حال اتفاق افتادن است که آن سیاست در راستای مردمی‌سازی و عادلانه‌ کردن پرداخت‌های یارانه ای است. به این صورت که یارانه ها قرار است به آخر زنجیره یعنی مردم و مصرف کنندگان به جای تولیدکنندگان داده شود.

وی با بیان این‌که «سیاست اصلاح یارانه ای سیاستی مترقی و مهم است»، افزود: این سیاست در دستور کار دولت و مجلس است و طبیعی است که استانداران باید در جریان جزییات کامل آن قرار بگیرند. چندمین جلسه هست که در این زمینه برگزار می کنیم تا استانداران از جزییات طرح مطلع شوند تا سوالات و ابهامات خود را مطرح کنند.

وزیر کشور افزود: در این جلسه  ابعاد طرح تشریح شد و وزیر صمت و قائم مقام بانک مرکزی توضیحات خود را بیان کردند البته جلسه ادامه دارد تا هر زمانی که برای اجرای سیاست تصمیم گیری شد، همه آماده اجرا باشند.

وحیدی تصریح کرد: البته همانطور که قبلا اعلام شده است در  مسأله نان و دارو به شکل مستقل انجام خواهند شد که در زمان خود  اعلام خواهد شد.

 

افزودن نظر جدید