"توفیقی" رای خوبی در مجلس کسب خواهد کرد

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالا توفیقی برای وزارت علوم به مجلس معرفی می‌شود و رای خوبی را هم کسب خواهد کرد.

به گزارش امید به نقل از ایسنا، محمود نگهبان سلامی ابراز داشت: بخشی از ابهامات در مورد آقای توفیقی ناشی از عدم آشنایی نمایندگان با ایشان بود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به جلسه‌ هفته گذشته کمیسیون متبوعش با سرپرست وزارت علوم، گفت: دیدار توفیقی با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، برای دو طرف بسیار مفید بود و از آنجایی که طرفین گفت‌وگو انتظارات و اهداف‌شان را مطرح کردند، آقای توفیقی توضیحات جزئی‌تر را به آینده موکول کرد و این توضیحات زمانی که معرفی وی برای وزارت علوم به صورت قطعی اعلام شود، صورت می‌گیرد.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مورد سرپرست وزارت علوم، نمایندگان به دو بعد علمی - مدیریتی و بعد سیاسی - اجتماعی توجه داشتند، افزود: در مورد سوابق و تجربه وی اکثر نمایندگان پس از توضیحات بیشتر احساس رضایت داشتند و برنامه‌هایی که برای ارتقای علمی دانشگاه‌ها در سطح جهانی ارایه کردند بسیار مورد رضایت بود.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس به منزله دو بال برای نظام هستند به نقش حمایتی این دو قوه برای یکدیگر اشاره کرد و افزود: امیدواریم دولت و مجلس با تعامل و هم‌اندیشی جایگاه علمی ایران را ارتقا دهند.

وی با یادآوری اینکه آقای توفیقی در سال 88، پس از سخنرانی مقام معظم رهبری دیگر هیچ سخنرانی نکرد، گفت: در مورد سخنرانی که توفیقی در ارتباط با مسایل کوی دانشگاه داشتند، برخی ابهامات درباره ایشان مطرح شد.

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

واقعا فكر مي كنيد توفيقي راي بياورد خيلي خوش خيال هستيد

افزودن نظر جدید