جناب آقای ریس جمهور...

جناب آقای ریس جمهور...

زهرا نژادبهرام

جناب آقای ریس جمهور جدید  پیروزی تان مبارک

جدول اراء با ارامش کامل در حال تکمیل شدن بود اما دلواپسی و نگرانی بر جمعیت کثیری از رای دهندگان که در کنار گیرنده ها جا خوش کرده بودند بیشتر و بیشتر می شد .

در صد آراء نمایش منحنی دلواپسی و نگرانی بیشتر بود تا که زنگ پایان به صدا درآمد و وزیر کشور با حضور در جمع خبر نگاران خبر پیروزی شما را با آزاء ۱۸.۶۱۳.۳۲۹ اعلام کرد . دلواپسی به پایان رسید مارتن ریاست جمهوری شما و رای دهندگان به پایان رسید نام دولتتان امید و تدبیر بود ما به آن اعتماد داریم .

اما پس از این مارتن سخت با نگاهی دوباره به آراء در می یابیم که  حدود ۹ میلیون از رای دهند گان زن هستند!

جالب است ۹ میلیون زن به ندای شما برای امید به اینده و بکار گیری تدبیر اعتماد کردند .زنانی که به پهنای تاریخ در غربت و محرومیت بوده اند، اما با وقوع انقلا ب اسلامی، به دنبال گشوده شدن دریچه های آزادی و عدالت و ...پا به کار، به میدان امدند.

اما وقوع جنگ دریچه های رو به روشنی آزادی را با تیره گی همراه کرد . دوره جنگ را با درس وفا و مهر و خدمت طی کردیم وبار تجربه به دوش کشیدیم و فردای بعد از جنگ ما آمدیم، اما هربار گفتند مصلحت نیست ، شایسته سالاری جنسیتی هست و شما گرفتارید و .....

دولتهای سازندگی و اصلاحات و عدالت و..را طی کردیم فقط توانستیم یک زن به کابینه بفرستیم اما ان هم ناکام شد به پایان دوره نرسیده عزل شد!!؟. مطمئنا این عزل به دلیل نا کار امدی و ضعف در مدیریت نبود بلکه نوعی رفتار سیاسی متداول بود که قابل تامل است .

اما این داستان را گفتم که بگویم در دولت امید و تدبیر زنان منتظر اعلام نظر شما هستند که جای خود را در کابینه شما مدتهاست جستجو می کنند ؟! ۹ میلیون زن رای دهنده  منتظر کرسی های خاص برای خود هستند تا تصویر دولت امید و تدبیر را با روشنی تجربه کنند .

جناب آقای ریس جمهور جدید

اکنون ، دوره تاریکی جنگ که سپیدی آزادی انقلاب اسلامی را تیره کرد برطرف شده،اکنون دغدغه دولتها از کم تجربه گی زنان به پایان رسیده ، اکنون بارغه امید در دل همه شهروندان جوانه زده ، اکنون زنان با امید به پای صندوقها امدند تا امید را یاری کنند و دست یاری به دولت بدهند و با پذیرش مسوولیت جامعه را با تجارب تازه ای از مدیریت که در برخی سازمانها تجربه شده روبه رو کنند ؛

زنانی که امده اند  تا با تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی بنای جمهوری اسلامی را مستحکم کنند در پای صندوقهای رای آمده اند تا با آزادی، استقلال را پاس بدارند و در پناه اسلام جمهوریت را و خواست مردم را به اوج رسانند. اینجا ایران است و ما زنان ایرانی مسلمان با تکیه بر این آرمانها و درسهای برگرفته از تاریخ امده ایم تا درمدیریت کشور با شما همکاری کنیم .

ما زنان ایرانی مسلمان اماده ایم و انتظار داریم که در دولت امید سهم امیدواران به رویکرد های تازه مدیریت را به نمایش گذاریم 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید