حاجی: اصولگرایان نیازمند پالایش ناخالصی‌ها هستند

عضو بنیاد باران گفت: اصولگرایان برای رسیدن به وحدت نیاز دارند تا پالایشی در درونشان اتفاق بیافتد و تندرو‌ها را از مجموعه خود دور کنند.

به گزارش امید به نقل از ایسکانیوز مرتضی حاجی در مورد پروژه وحدت اصولگرایان گفت: با توجه به حساسیت مردم نسبت به دفاع اصولگرایان  از مدیران دولت گذشته  و نقش پایداری ها در این جریان  یک نوع ناخالصی در مجموعه اصولگراها استنباط می شود، بنابراین اگر اصولگرایان بخواهند به وحدت برسند و با هم کار کنند نیاز است نا‌خالصی‌ها را پالایش کنند.

عضو بنیاد باران بیان کرد: مجموعه معتدل اصولگرایان نمی‌تواند خود را راضی کنند  با اصولگرایانی که به شکل تندرو عمل می‌کنند و نسبت به دولت روحانی  مواضع غیر قابل دفاع و توجیهی دارند هم‌صدا شود بنا براین برای رسیدن به وحدت باید تندروها را از مجموعه خود دور کنند.

حاجی در ادامه پیرامون  احتمال محور وحدت قرار گرفتن علی لاریجانی برای اتحاد  اصولگرایان در انتخابات مجلس آینده گفت: فکر می‌کنم آقای لاریجانی ظرفیت و گزینه مناسبی برای وحدت رفتاری اصولگراها و امکان تحقق هدف آنها برای ایجاداتحاد باشد.

وی در ارتباط با ایفای نقش آیت‌الله یزدی برای اتحاد اصولگرایان در انتخابات مجلس آتی گفت: از پایگاه آیت الله یزدی اطلاعات دقیقی در مجموعه اصولگرایی ندارم اما فکر نمی کنم وی از  پایگاه قوی برای متحد کردن اصولگرایان برخوردارباشد.

افزودن نظر جدید