- کد مطلب : 19384 |
- تاریخ انتشار : 3 آذر, 1397 - 15:42 |
- ارسال با پست الکترونیکی
حراج!
اینستاگرام پر بود از تبلیغات کالاها و برندهای مختلف و در توئیتر هم جو درباره این روز و این کار هم انتقادی بود و هم کمی تبلیغی. خیلیها درباره این مینوشتند که بسیاری از سایتها و فروشگاهها قیمت هایشان را از چند روز قبل چندبرابر کردهاند و در این روز تخفیف گذاشتهاند و در واقع چیزی حراج نشده است! انتقادهایی هم درباره این بود که سایتهای فروش اینترنتی کالا در همان اوایل صبح بهدلیل بازدید زیاد و در واقع هجوم کاربران از دسترس خارج شده است. بعضیها هم نقادانه نگاه میکردند چرا یک سنت امریکایی باید پایش به بازار ایران باز شود؟ گروه سوم هم شوخی یا جدی درباره بیپولیشان مینوشتند و میگفتند که حتی با وجود حراج هم نمیتوانند چیزی بخرند. این توئیتها را بخوانید: «من فکر میکردم هدف بلک فرایدی اینه که نزدیک سال نو ملت بتونن با قیمت پایین به یه سری نیازهاشون برسن. اگه اشتباه فکر میکردم که هیچ، اگه نه، چه معنی داره ما حراجمعه را الان داشته باشیم؟ چرا همچین تخفیفهایی قبل از سال نوی خودمون نداریم که به خیلی از خانوادهها دم سال تحویل کمک بشه؟»
افزودن نظر جدید