در فضای مجازی نوروزمان را جهانی کنیم

کمپین نوروزگان یا پیام نوروزی از اسفند سال 1393 با شعار "نوروزمان را جهانی کنیم" آغاز به کار کرد و طی دو هفته بالغ بر ١٣هزار عضو به دست آورد.

به گزارش امیدنامه،این کمپین که در فضای مجازی با هشتگ #nowruzgan اجرا می شود ، با هدف جهانی کردن نوروز و شناساندن آداب، آیین و رسوم ایرانی از مخاطبان خود می خواهد که عکس یا فیلم‌هایی تا سقف 45 ثانیه از خود یا مراسم نوروزیشان تهیه کنند و در صفحه های مربوط به  پیام نوروزی به اشتراک بگذارند.
از نیمه‌ی اسفند امسال نیز کمپین نوروزگان به پیشواز نوروز رفته و با تکیه بر ویدیوهای مردمی و حمایت حامیان معنوی از جمله هنرمندان، ورزشکاران و موسسه های خیریه، خبرنگاران و فعالین محیط زیست فعالیت خود را ادامه می دهد.
علاوه بر مشارکت مردم سراسر ایران تا کنون پیام های نوروزی از کشورهایی نظیرافغانستان، آذربایجان ،تاجیکستان،عراق،امارت متحده عربی،آفریقای جنوبی،انگلستان،هلند،کانادا،آمریکا،آلمان،فیلیپین،سوریه و... برای این کمپین ارسال شده است.
صلح جهانی، دوستی، آرامش ، انزجار از جنگ و آتش افروزی از دیگر موضوعاتی است که در کنار بیان آداب نوروزی در پیام های ویدیویی مشارکت کنندگان، به آن اشاره شده است .

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید