آیت‌الله بیات زنجانی:

دکتر عارف یکی از افراد بی‌نظیر نظام است

یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه در انتخابات آینده هر فردی سکان اجرایی کشور را عهده دار شود ویرانه‌ای را تحویل گرفته است تاکید کرد: هر کسی که در آینده مسئولیت می پذیرد باید قدردان مردم باشد و اصرار بر اجرای بی کم و کاست قانون داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی امید،آیت‌الله بیات زنجانی در دیدار دکتر محمدرضا عارف و هیات همراه با اشاره به دستاوردهای دولت آقای خاتمی گفت:آن زمان که شما و همکارانتان زمام اموررا بر عهده داشتید  دوران طلایی  نظام بود بخصوص  از حیث سیاست خارجی و مسائل اقتصادی.
وی تصریح کرد:در مقطع فعلی برخی مسئولان به قانون گریزی افتخار می‌کنند در حالیکه در دوران شما اصرار بر این بود که مسئولان مسئولیت پذیر باشند ولی در حال حاضر آقایان می‌خواهند بگویند مسئولیتی در قبال وضع فعلی ندارند.
این عالم وارسته با اظهار نگرانی از روند رو به گسترش اضمحلال اخلاقی در کشور گفت:در انتخابات آینده هر کسی زمام امور را بر عهده بگیرد ویرانه‌ای را تحویل گرفته است و باید خودش را قربانی کند.ولی باید توجه داشت که هر کسی که مسئولیت می پذیرد باید قدردان مردم باشد.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی دکتر محمدرضا عارف به دوران ریاست وی در دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت:دوران ریاست دانشگاه تهران مایه افتخار جامعه دانشگاهی بود البته شما یاران باوفا و بی‌وفای زیادی دارید و انشالله در راهی که پیش رو دارید موفق شوید.
آیت الله بیات زنجانی با بیان اینکه دکتر عارف یکی از افراد بی‌نظیر نظام است خطاب به وی گفت:ایران به وجود شما افتخار می‌کند.
وی همچنین با اشاره به حضور دکتر جعفر توفیقی در این دیدار از دوران وزارت وی در وزات علوم و تحقیقات به نیکی  یاد کرد.
دکتر محمدرضا عارف در این دیدار ضمن اظهار خشنودی جهت دیدار با آیت‌الله بیات زنجانی با تاکید بر اینکه در سالیان اخیر اعتقادات و ارزشها تخریب شده است گفت: شرایط کشور ایجاب نمی کند که دلسوزان انقلاب کنار بکشند.

افزودن نظر جدید