روایت‌های متفاوت درباره مدت حضور موسویان در ایران

در حالی که خبرگزاری فارس خبر داد که حسین موسویان دیپلمات پیشین هسته‌ای و معاون اسبق حسن روحانی در شورای عالی امنیت ملی که در سال‌های گذشته به اتهام جاسوسی بازداشت شده بود در ایران به سر می‌برد و به نقل از وی خبر داد که 2 هفته تنها در ایران برای عیادت مادرش خواهد ماند خبرگزاری ایسنا از قول موسویان نوشت که آمده است تا برای همیشه در ایران بماند.

به گزارش امید،حضور حسین موسویان در مراسم ختم مادر دکتر ظریف توجه اهالی رسانه را به خود جلب کرد.او که ورودش به ایران بدون انعکاس خبری همراه بود در اولین حضورش در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره دیدارش با برخی چهره‌های سیاسی در خارج از کشور اظهار کرد: این‌ها شایعه است. من صرفا کار آکادمیک انجام داده‌ام. از همه مقالاتم دفاع و زیر آن را امضا می‌کنم. بقیه بحث‌هایی که مطرح می‌شود به من ارتباطی ندارد.

به گزارش ایسنا،وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این‌که دیدارهای پنهانی و بعضی توافقات را قبول دارید؟ گفت: هیچ کدام به من ربطی ندارد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره این‌که تا چه زمانی در ایران حضور خواهد داشت؟ گفت: من آمده‌ام که در ایران بمانم.این پاسخ موسویان در حالی است که خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با او نوشت: برای عیادت مادرم به تهران بازگشته‌ام و مدت 2 هفته در ایران خواهم بود.

موسویان همچنین در پاسخ به این پرسش که درباره مذاکرات هسته‌یی ایران چه موضعی دارید؟ خاطرنشان کرد: من مرتب در این‌باره مقاله نوشته‌ام و سخنرانی کرده‌ام.

وی همچنین با تاکید بر این‌که «در ایران خواهم ماند» گفت: برای کار سیاسی نیامده‌ام، آمده‌ام مادرم را ببینم. خدا می‌داند که برای عیادت از مادرم که حال خوبی ندارد آمده‌ام.

وی در پاسخ به این پرسش که در خصوص تهمت‌هایی که به شما زده شد اقدامی انجام خواهید داد؟ گفت: اشکالی ندارد خداوند آن‌ها را جبران خواهد کرد.

افزودن نظر جدید