روزنامه رسالت : دشمن فکر می کرد اردوکشی خیابانی اتفاق می افتد اما تعداد معترضین به یک درصد هم نرسید

روزنامه رسالت نوشت: یک گفتمان در میان مردم مبتنی بر «عدالت» و «رفاه» در کشور دارد شکل می‌گیرد. حرف اصلی و دال مرکزی این گفتمان آن است که ؛ «باید به این دولت برای اصلاحات اقتصادی و اجرای عدالت کمک کرد.»
راهبرد دشمنان اسلام و نظام این بود؛ همزمان با اصلاحات اقتصادی در دولت رئیسی «معترضین» را به «مخالفین» و «مخالفین» را به «معاندین» نظام تبدیل کنیم!

اما با روشنگری‌ای که توسط رئیس‌جمهور و همکاران او در دولت و نخبگان جامعه صورت گرفت همه پیش‌بینی‌های دشمن نقش بر آب شد. از همان ساعات اولیه واریز کمک معیشتی به ۷۵ میلیون ایرانی، یک رضایت نسبی در مورد تاب‌آوری آنها درخصوص افزایش قیمت بخشی از کالاهای اساسی پدید آمد.
اخبار رسیده از سراسر کشور حاکی است حتی تجمعات و اعتراضات به یک درصد هم نرسید.
کل اصلاحات اقتصادی دولت برای اصلاح چهار قلم کالای اساسی و دادن یارانه از «مبدأ» به «مقصد» چیزی نبود که ضد انقلاب برای آن در و تخته بسازند و از آب شفاف و زلال تصمیم‌گیری دولت گِل دروغ، تهمت، تحریف، تشویش و فریب را به هر شکل می‌خواهند درآورند.
دشمن فکر می‌کرد روی عده‌ معتنابهی برای یک اردوکشی خیابانی می‌تواند حساب باز کند، اما تعداد این جماعت آنقدر نبود که بتوانند یک «آشوب گرم» را تدارک کنند.
فراخوان‌های «منافقین» و «سلطنت‌طلب‌ها» و شرکای آنها در داخل زیر «خیمه فتنه» بی‌پاسخ ماند و هرچه بیشتر فریاد زدند کمتر نتیجه گرفتند.
سرعت عمل دولت در این امر به‌ویژه در حوزه روشنگری، دشمن را غافلگیر کرد و یک آرامش نسبی را در بازار پدید آورد.
رسانه‌های دشمن در پدیداری سیاه‌نمایی برای این تصمیم دولت، در برابر بصیرت مردم قرار گرفتند و کم آوردند. دشمن در تزریق ویروس «حس بدبختی» زیر پوست افکار عمومی عاجز شد. اکنون اصلاحات اقتصادی با یک عزم ملی و تقسیم کار مشخص در اجرا پیش می‌رود.

 

افزودن نظر جدید