زلزله در مشهد، شهردار در نشست انتخاباتی تهران

سید صولت مرتضوی که از وی به عنوان سیاسی‌ترین شهردار مشهد یاد می‌شود امروز مردم این شهر را که در حالت اضطراری قرار دارند تنها گذاشت.

به گزارش امیدنامه به نقل از ایلنا، در شرایطی که مردم مشهد ساعاتی بد را در شرایط بحرانی زلزله سپری می‌کنند ،سید صولت مرتضوی به جای حضور در شهر و کمک به عادی سازی شرایط ترجیح داد به عنوان نماینده حجت الاسلام رئیسی راهی نشست جمنا شود تا رئیسی به عنوان تنها ناجی این شهر در اذهان مردم باقی بماند.

شبکه های مجازی نیز به سرعت در حال نشر اقدامات آستان قدس رضوی در حمایت از مردم وحشت زده شهر مشهد هستند که شب گذشته را به سختی تا صبح سپری کرده‌اند.

توزیع صبحانه، نهار و شام رایگان، انجام رایگان مراسم اعتکاف و ... برخی از فعالیت‌هایی است که با نام این نامزد انتخاباتی در شهر عجین شده است.

در این میان مهم ترین نکته عدم حضور شهردار مشهد به عنوان مهم ترین مجموعه در حوزه ساماندهی و نظارت بر وضعیت مردم مشهد است.

تا این لحظه اعضای شورای شهر مشهد نیز نسبت به ترک شهردار مشهد در شرایط اضطراری هیچ گونه واکنشی را نشان نداده اند که این مساله این شائبه را ایجاد می‌کند که قرار است آنها هم در زمین مجموعه شهرداری بازی کنند.

خبرهای شنیده حاکی از آن است که قرار است سید صولت مرتضوی مسئولیت ستاد سید ابراهیم رئیسی را نیز بر عهده بگیرد.

افزودن نظر جدید