صفوی :مدیران ارشد اصفهان توان مدیریت مسائل امنیتی را ندارند

عضو شورای مرکزی سازمان عدالت و آزادی ضمن محکوم کردن رفتار دلواپسان در جریان سفر جک استرو به اصفهان، خواهان ورود شخص رییس جمهور به این ماجرا شد.

به گزارش امیدنامه به نقل از بوی باران،سید صعید صفوی گفت: در شرایطی که کشور در حال عبور از گردنه سخت و دشوار توافق هسته ای بوده و دولت دکتر روحانی در تلاش برای آشتی دوباره با جهان است، تجمعِ عده ای قانون شکن و دلواپسِ منافع شخصی، سبب بی آبرویی در اذهان جهانیان می شود. عضو شورای مرکزی سازمان عدالت و آزادی افزود: طرح شعارهای سخیف و تجمع بدون مجوز و بی معنا نسبت به سفر جک استراو که به عنوان گردشگر به ایران امده است، تلاش برای برهم زدن امنیت عمومی و در جهت خلاف منافع ملی است. وی خاطرنشان ساخت: جک استراو با مجوز دولت به ایران سفر کرده است و چنین حرکتی تهدید امنیت گردشگران خارجی، ضد امنیت اقتصادی و مشمول تعقیب کیفری است.
وی با انتقاد از واکنش استاندار و فرماندار اصفهان در قبال چنین اقدامات آشوب طلبانه گفت: بارها در قبال اینگونه رفتارها به فرماندار اصولگرا و استاندار اصفهان هشدار داده شده ولیکن هر بار با سیاسی توصیف کردن تذکرهای دلسوزانه فرافکنی کرده اند. اگر اخلال گران مراسم نخستین سالگرد پیروزی دکتر روحانی و ماجرای مقبره پوپ مورد تعقیب و کیفر قرار می گرفتند، امروز شاهد ادامه این رفتارهای خارج از قانون نبودیم.
معاون دبیرکل حزب خاطر نشان ساخت: طبیعی است وقتی فرماندار اصفهان که سابقه مدیریتش در انتخابات سال ۹۲ بر کسی پوشیده نیست، نسبت به چنین حرکت هایی منفعل باشد و سکوت پیشه کند. صفوی ادامه داد: در شان مردم فهیم و مهمان نواز اصفهان نیست که مدیرانش این چنین نسبت به امنیت گردشگران و سرمایه گذاران خارجی انفعال پیشه کنند و صورت مساله را پاک نمایند. مدیریت این نیست که فقط آقای استاندار آمار سفر هیات های دیپلماتیک به اصفهان را به رخ شهروندان بکشد، بلکه باید ریشه ناامنی گردشگری و سرمایه گذاری را برطرف کند.
صفوی در پایان به تکرار این گونه حوادث در دو سال گذشته در اصفهان اشاره کرد و افزود: ظاهرا مدیران ارشد استان توان مدیریت مسائل امنیتی را ندارند و از رییس جمهور محترم درخواست داریم تا شخصاً برای این مساله چاره اندیشی کند چرا که ادامه این روند آن هم در آستانه انتخابات مایه نگرانی بسیار است.

افزودن نظر جدید