طرفداران آيت الله مصباح يزدي آراي اصولگرايان را شکستند

دبير کل جامعه انجمن هاي اسلامي اصناف و بازار،طرفداران آیت الله مصباح یزدی را مسبب شکست آرای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری گذشته می داند.

به گزارش امید به نقل از آریا،احمد کريمي اصفهاني دبير کل جامعه انجمن هاي اسلامي اصناف و بازاردر خصوص بازسازي اصولگرايان و عدم موفقيت آنها در انتخابات گذشته اظهار داشت: تعدد کانديداهاي اصولگرا موجب شد تا آراء آنها در انتخابات شکسته شود، دراين ميان بعضي ها خود را تافته جدا بافته از باقي اصولگرايان مي دانستند وفکر ميکردند که خودشان از زمره اصولگرهاي  ناب هستند در حالي که چنين نبوده است.
وي ادامه داد: برخي افراطيون اصولگرا در اين ميان مشکلاتي ايجاد کردند که يک بخش مربوط به خود دولت آقاي احمدي نژاد و حاميان وي بود و ديگري افرادي بودند که مانع تعدد کانديداها شدند.طرفداران آيت الله مصباح يزدي بخش ديگري از مشکلات را براي اصولگرايان به وجود آوردند . در حالي که آنها تا حدودي با احساس تکليف اين مشکلات را به وجود آوردند و در نهايت موجبات  شکسته شدن آراء اصولگرايان را فراهم ساختند.
کريمي خاطرنشان کرد: بخش ديگري از عدم موفقيت اصولگرايان در انتخابات پيشين اين بود که آقاي روحاني شخصيتي نبود که فقط منحصر به اصلاح طلبان باشد لذا ممکن است در آينده اي نه چندان دور اينگونه تداعي شود که با روي کار آمدن حسن روحاني اصلاح طلبان پيروز ميدان شده اند.
وي تصريح کرد: با توجه به اينکه رئيس جمهور از جامعه روحانيت بوده و بسياري از اصولگرايان به ايشان نيز رأي داده اند لذا شاهد اظهارات روحاني مبني بر اينکه " من " بر خلاف تصور برخي افراطيون اصلاح طلب، کانديداي آنها نبودم.
دبير کل جامعه انجن هاي اسلامي اصناف بازار افزود: در نهايت هم اصلاح طلبان و هم اصولگرايان تمايل زيادي به روي کار آمدن حسن روحاني در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري از خود نشان دادند و ترکيب و آرايشي که از اين مجموعه به وجود آمد نتيجه مسائل و مشکلات دروني اصولگرايان بود. 

افزودن نظر جدید