طنز/ نعمت به من گفت! چی گفت؟

سعيد هوشيار در قانون نوشت:

نعمت زاده در گفت‌وگوی خبری شبکه خبر در پاسخ به این سوال که «آیا شما مردم را خائن دانستید و راه اندازان کمپین را، 
ضد انقلاب؟» گفتند که «سوءتفاهم شده و برخی از رسانه‌ها شیطنت کردند!»
در همین راستا و بر مبنای وظیفه مطبوعاتی خودمان تصمیم گرفتیم که از زوایای مختلف اظهار نظر ایشان را مورد بررسی قرار دهیم.
• طبق بررسی ما محمدرضا نعمت زاده گفت کمپین نخریدن خودرو بسیار کار خوبی‌است و افرادی که با آن مخالفت می‌کنند خائن هستند و باید به اشد مجازات برسند، افرادی هم که از میدان انقلاب خوش‌شان نمی‌آید ضد انقلابند، همچنین ایشان تصریح کرد که خودش از میدان انقلاب و تجریش و سرناصرخسرو بسیار خوشش می‌آید.
• بررسی از زاویه‌ای دیگر به ما نشان داد که نعمت زاده گفته که «خائنین هم از همین مردم هستند و نباید با آنها برخورد بدی کرد.» همچنین ایشان درباره راه اندازی کمپین حرفی نزد و تنها به این نکته اشاره کرد که افرادی که اتومبیل صفر نمی‌خرند می‌توانند اتومبیل دست دوم خریده و حتی می‌توانند اتومبیل نخرند، این مقام آگاه دست مردم را باز گذاشت تا هرکاری دل‌شان خواست بکنند، همچنین ایشان در انتهای صحبت‌شان گفتند یک پراید مدل 89، بی رنگ، فنی به شرط با لوازم و سه سال تخفیف بیمه دارد که اگر کسی خواست می‌فروشد.
• بررسی‌های ما از زاویه متفاوت نکات جالبی را برایمان روشن کرد، به این صورت که محمدرضا نعمت زاده در مصاحبه‌اش گفته که «مردمی که در کمپین شرکت می‌کنند خائن هستند؟»، در واقع وزیر محترم این جمله را با حالت استفهام انکاری و سوالی مطرح کردند و خبرنگاران و رسانه‌های معاند از این جمله سوءاستفاده کردند. بعد از تلاش‌های فراوان توانستیم ادامه جمله بالا را پیدا کرده و در اختیار شما قرار دهیم:
«مردمی که در کمپین شرکت می‌کنند خائن هستند؟ نه واقعا خائن هستند؟ زشت نیست این حرف‌رو میزنی؟ خجالت بکش، کی گفته خائن‌اند؟ گل هستند، گل‌های گل هستند، خیلی قشنگ!»
• طبق تحقیقات گسترده از زاویه متفاوت‌تر از زوایای بالا به نتیجه جالبی رسیدیم. محمدرضاي دوست داشتنی در زمانی که رسانه‌ها گفتند ایشان مصاحبه کرده در دندانپزشکی بوده و در نتیجه نمی‌توانستند که مصاحبه کنند و همچنین تا دو روز به دلیل کشیدن دندان نه می‌توانستند صحبت کنند، نه غذا بخورند، نه نوشابه، نه ساندویچ و... پس شیطنت و عناد برخی افراد معلوم‌الحال موجب گمراهی مردم و تصور غلط راجع به این وزیر مردم‌دوست شد. 
از همه رسانه‌ها و مردم عزیز می‌خواهیم تا بدون دلیل و مدرک قضاوت نکنند، اینکه ایشان در ویدیو یا فایل صوتی این حرف را زده‌اند که نشد مدرک! ممکن است همه اینها فتوشاپ باشد.‌‌

افزودن نظر جدید