دفاع عارف از عملکرد وزیر علوم و تیم مذاکره کننده هسته‌ای:

عملکرد فرجی دانا موفقیت‌آمیز بوده است/باید اجازه داد دولت کار خودش را انجام دهد/دیدار اصلاح‌طلبان با روحانی خوب و دوستانه بود

رییس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به طرح موضوع استیضاح وزیر علوم، گفت که فرجی دانا در کار خود موفق بوده است.

به گزارش امید، دکترمحمدرضا عارف در جمع خبرنگاران درباره طرح موضوع استیضاح وزیر علوم در مجلس یادآور شد: باید اجازه دهند دولت در چارچوب برنامه‌ها و سیاست‌هایش کار خود را انجام دهد تا دولت و وزرا بتوانند تعهد خود را نسبت به مردم اجرایی کنند.

رییس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به این سوال که عملکرد آقای فرجی دانا را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: عملکرد آقای فرجی دانا موفقیت‌آمیز بوده است.

وی همچنین درباره روند مذاکرات ایران و 1+5، تصریح کرد: روند مذاکرات مثبت و پیچیده است و به نظرم نمایندگان کشور ما خیلی خوب موضوع را دنبال می‌کنند و ان‌شاءالله به نتایجی که مورد رضایت خدا باشد و حق مردم را دنبال کند، برسیم.

عارف در پاسخ به این سوال که آیا روند مذاکرات را رضایت‌بخش می‌دانید یا خیر؟ گفت: ایده‌آل ما خیلی فراتر از این است، ولی واقعیت‌ها را می‌پذیریم و روندی که وجود دارد روند خوبی است.

رییس بنیاد امید ایرانیان درباره حمایت رهبر انقلاب از دولت و تیم مذاکره‌کننده ایران تاکید کرد: مقام معظم رهبری خیلی خوب اعلام کردند که از دولت و تیم مذاکره‌کننده حمایت می کنند و ان‌شاءالله که دولت و تیم مذاکره‌کننده نیز با این حمایت بتوانند بهتر به کارشان ادامه دهند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه حضور اصلاح‌طلبان و انتخابات آینده مجلس اظهار داشت: اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان باید به صورت جدی در انتخابات شرکت کنند.

عارف در خصوص ارزیابی اش درباره  دیدار اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور این دیدارها را دوستانه ارزیابی کرد و افزود: این دیدار که به مناسبت ماه مبارک رمضان انجام شد دیدار خوبی بود اما از اینکه کسی در این جلسه دعوت شده باشد و نیامده باشد اطلاعی ندارم.

افزودن نظر جدید