محمدرضا عارف در حسینیه جماران مطرح کرد: رأی ندادن مردم به معنای رأی دادن به‌ نظر مخالف خودشان‌ است+فیلم و عکس

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه رأی دادن حق و از طرف دیگر مسئولیت اجتماعی هر فرد برای‌ اداره‌ کشور است، گفت: رأی ندادن به معنای رأی دادن به‌ نظر مخالف خودشان‌ است؛ پس باید پای صندوق بیایند و به هرکسی که مایل بودند رأی بدهند.

دانلود

دانلود

به گزارش امیدنامه ، دکترمحمدرضا عارف که به همراه همسرش دکتر حمیده مروج برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حسنیه جماران حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت:  تشکر می‌کنم از مردم‌ که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، بنا است‌ باز هم وظیفه ملی و اسلامی خودشان را انجام‌ بدهند؛ و برداشت من یک مشارکت خوب است‌.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: رأی دادن از طرفی حق هر فرد و از طرف دیگر مسئولیت اجتماعی او برای اداره‌ کشور است. بنابراین کسانی‌ که‌ احساس می‌کنند در مدیریت کشور باید نقش‌ داشته باشند، باید رأی بدهند.

وی تأکید کرد: رأی ندادن به معنای رأی دادن به‌ نظر مخالف خودشان‌ است؛ پس باید پای صندوق بیایند و به هرکسی که مایل بودند رأی بدهند. قاعدتا هرقدر تعداد آراء بیشتر باشد، مشروعیت نظام و زمینه برای‌ همبستگی ملی و تفاهم ملی، رفع مشکلات و پیشرفت، بیشتر خواهد شد.

عارف اظهار داشت: خواهش من این است که ان شاءالله همه در انتخابات شرکت‌ کنند و در ساعت‌های اولیه هم رأی بدهند که بعد از ظهر با ازدحام و شلوغی مواجه نشوند.

افزودن نظر جدید