نامه جوانان حامی عارف در فارس خطاب به خاتمی

جمعی از جوانان و دانشجويان استان فارس در نامه‌ای خطاب به جناب آقای سيد محمد خاتمی رييس‌جمهور سابق کشورمان از ايشان درخواست نمودند تا در اين دوره از انتخابات رياست جمهوری از دکتر محمدرضا عارف حمايت کنند.

به گزارش امید، متن نامه پويش اميد استان فارس بدين شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای حجت الاسلام سید محمد خاتمی

سلام و درود خدا بر شما و یاران پاک امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که لحظه ای از ایثار در راه حق فروگذار نکردند.
سید عزیز امیدواریم به دلیل کم لطفی هایی که به شخص جنابعالی شده است ،دلگیر و خسته و بی رمق نشده باشید. براستی که تمامی نیروهای انقلاب در عرصه ی اصلاح طلبی در این پیچ  تاریخی امید به کاندیداتوری جنابعالی داشتند که باری دیگر خردادمان سرآغاز برگ نوین دیگری در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی باشد.اما دیدیم که چگونه به موجب فشار ها و تخریب ها به دنبال حذف نیروهای انقلابی بودند و سبب بی میلی تان به کاندیداتوری گشتند ولی با اعلام حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی ، باری دیگر جرقه های امید در دلمان روشن شد تا بتوان دوباره به سوی آبادانی کشور عزیزمان پیش رفت.

اما متاسفانه یکی از کارآمدترین نیروهای انقلابی ما از صحنه انتخابات بی دلیل حذف گردید که مجالی برای باز کردن آن نیست . لذا ما جمعی از جوانان اصلاح طلب از جنابعالی تقاضا داریم از تنها امید باقیمانده در ایجاب مشی اصلاح طلبی ، یعنی جناب آقای دکتر محمد رضا عارف که وارستگی، تخصص، اخلاق مداری و دل بستگی ایشان به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و پیروزی او همان  پیروزی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی گره خورده با مشی اصلاح طلبی است ، حمایت فرمایید و انشاالله به موجب حمایت شما از دکتر محمد رضا عارف ، باری دیگر شور انتخاباتی در مالکان اصلی انقلاب که همانا مردم اند ، ایجاد شود و مطمئنا پیروزی نزدیک خواهد بود.

پويش اميد استان فارس
 

افزودن نظر جدید