نقشه تندروها برای مدرک تحصیلی رئیس جمهور

تندروهای مجلس قصد دارند تا در روز استیضاح وزیر علوم و با هدف بر هم زدن نظم جلسه استیضاح و تحت الشعاع قرار دادن موضوع بورسیه های غیرقانونی درباره مدرک تحصیلی رییس جمهور شبهاتی را مطرح کنند.

به گزارش امید به نقل از پیام نو،تندروهای مجلس برای روز استیضاح وزیر علوم نقشه های خاصی را کشیده اند. بر اساس این گزارش نماینده های تندروی مجلس که در واقع طراحان اصلی استیضاح هستند قصد دارند علاوه بر جنجال و طرح مسائلی از قبیل به کار گیری اصلاح طلبان در وزارت علوم؛ درباره مدرک تحصیلی رئیس جمهور هم شبه افکنی کنند.

تندروهای مجلس قصد دارند با طرح این شائبه که حسن روحانی چگونه توانسته در یازده ماه مدرک دکترایش را از دانشگاه کلدونین گلاسکو دریافت کند؛ موضوع ارتباط تندروها و حامیان دولت قبل با بورسیه های غیر قانونی  را تحت الشعاع قرار دهند. آن طور که در رسانه ها منتشر شده اسامی بسیاری از نزدیکان و حامیان دولت قبل و نزدیکان آنها در لیست بورسیه های غیر قانونی است.

پیش از این دانشگاه کلدونین گلاسکو  به پرسش روزنامه شرق درباره مدرک تحصیلی دکتر حسن روحانی پاسخ داده بود: دکتر حسن روحانی در تاریخ ۱۳ نوامبر سال ۹۶ در دوره MPhil (بین فوق لیسانس و دکتری) و در ششم جولای ۹۹ در دوره دکترا از دانشگاه کلدونین گلاسکو فارغ‌التحصیل شده است.»
به نظر می رسد علی رغم این که دکتر حسن روحانی چندین بار به نحوه دریافت مدرک دکترایش اشاره کرده است اما تندروها قصد دارند با طرح دوباره این موضوع و بر هم زدن نظم طبیعی مجلس هم پاسخ های قانع کننده وزیر علوم به استیضاح کنندگان را تحت الشعاع قرار دهند و هم شخص رئیس جمهور را عصبانی کنند.

افزودن نظر جدید