وزیر ارشاد: ناشران ممنوع الورود را ممنوع الخروج کردیم!/ طنز

سعید هوشیار در قانون نوشت:

در هوش خراش امروز به چند پدیده مختلف خواهیم پرداخت. 
 وزیر ارشاد درباره نمایشگاه کتاب گفت که دو سال قبل 50 ناشر ممنوع الورود بودند! ایشان همچنان در صحبت‌های تایید نشده‌ای به هوش خراش گفت: «می دونی چقدر زحمت کشیدیم که این موضوع رو درستش کنیم؟ نه می‌دونی؟ بابا بیچاره شدیم ما! 50 تا ناشر ممنوع الورود بودند که بعد از کلی تلاش تونستیم مشکل 50 تاشونو برطرف کنیم و اونها رو ممنوع الخروج کنیم! واقعا این موفقیت بزرگیه که به همین راحتی‌ها به دست نمیاد! حالا اینکه ناشر چی می‌خواد چاپ کنه و نویسنده درست درمون‌ها همشون رفتن پی زندگیشون، قضیه دیگه که باید بررسی بشه!»
  به گزارش سرویس بمیر سیرابی هوش خراش گروه داعش رنگ لباس‌های اعدام را از نارنجی به آبی تغییر داد. سخنگوی این گروه در صحبت با هوش خراش این طور گفت که: «هدف ما از این تغییر رنگ ایجاد جذابیت بصری و دوری از تکراری شدن و همچنین فرار از کلیشه‌های مرسوم مقوله جذاب اعدام است. اینکه دوستان و مشتاقان همیشه با یک رنگ به سمت چوبه دار بروند موجب ایجاد مشکلات روحی و روانی شده و باعث می‌شود که بعد از مدتی دچار افسردگی شوند!» این مقام آگاه همچنین تاکید کرد که: «تاکنون هزاران نفر از کشورهای مختلف دنیا به سمت عراق آمدند تا به طور داوطلبانه اعدام شوند!» ایشان همچنین موارد تشویقی دیگری را نیز برای ترغیب مردم به اعدام برشمرد. به عنوان مثال این گروه در اقدامی جالب و جذاب به افرادی که قرار است اعدام شوند شیرموز پر ملاط ارائه می‌کند که بتوانند نهایت استفاده را از شرایط بعد از اعدام ببرند.گروه داعش برای ایجاد جذابیت بصری، روی چوبه‌های دار شبرنگ‌هایی نصب کرده که هر کس ببیند برای مردن غش و ضعف می‌کند. همچنین این گروه اعلام کرد که گروه زیادی از مرگ دوستان در نامه‌ای از داعش خواستند تا رنگ چوبه دار را به گلبهی تغییر دهند که ظاهرا این موضوع توسط جامعه شناسان در دست بررسی است.
گروه جیپسی کینگز سفر خود به ایران و اجرای کنسرت در اینجا را تکذیب کردند! این گروه خوش خیال و ساده لوح، فکر کردند که اگر تکذیب نکنند، فردا 30 میلیون نفر جمعیت به خیابان‌ها رفته و دنبال بلیت جیپسی کینگز می‌گردند! این دوستان خبر ندارند که علیرضا قربانی که علیرضا قربانی بود و با سه تار و تار و تنبور می‌خواند و ترانه‌هایش را حافظ و مولانا... گفته بودند نیز مثل نقل و نبات کنسرتش کنسل می‌شد، چه برسد به جیپسی‌های کینگز! که اصلا نامش در ایران 3 ماه حبس دارد. همچنین خبری تایید نشده حاکی از این است که ایران برای این گروه شرط گذاشته که در صورتی که نام گروهش را از جیپسی کینگز به « جیپسی خادم ملت» تغییر دهد، امکان دریافت مجوز برای آنان بیشتر خواهد شد.
خبرنگار واحد خبر هوش خراش
فریبرز هوشیلیتی‌

افزودن نظر جدید