پارسایی: فراکسیون امید الزاماً از کل کابینه پیشنهادی حمایت نمی‌کند

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای گفت که نمایندگان عضو فراکسیون امید الزاما از کل کابینه پیشنهادی حمایت نخواهد کرد و براساس شاخص‌ها در مورد وزرای پیشنهادی رای خواهند داد.

به گزارش امیدنامه  به نقل از ایسنا،بهرام پارسایی اظهار کرد: پس از معرفی اعضای کابینه به مجلس از سوی آقای روحانی که احتمالا سه‌شنبه هفته جاری خواهد بود، عملکرد، برنامه‌ها و اطلاعات آنها را جمع‌آوری و به فراکسیون ارائه خواهیم کرد تا براساس شاخص‌ها برای کابینه معرفی شده قضاوت کنیم.

وی افزود: تعدادی از اعضای کابینه دوازدهم در دولت یازدهم حضور داشتند که طبیعتا فراکسیون ارزیابی درباره آنها داشته اما وزرای جدید مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و فراکسیون  بر این اساس درباره آنها تصمیم‌گیری خواهد کرد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس خاطر نشان کرد: ممکن است درباره همه وزرای پیشنهادی اتفاق نظر وجود نداشته باشد اما نهایتا همه اعضای فراکسیون به جمع بندی نهایی فراکسیون پایبند خواهند بود و به آن تمکین می‌کنند.

پارسایی با اشاره به حمایت فراکسیون امید از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امیدواریم کابینه‌ای که معرفی می شود شاخص‌های موردنظر را داشته باشد تا ما به صورت یکپارچه از آنها حمایت کنیم، اما الزاما از کل کابینه حمایت نخواهیم کرد و اگر این شاخص‌های تعریف شده در وزرای پیشنهادی نباشد ما در مقابل مردم، قانون و جامعه مسئول هستیم و براساس شاخص‌ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در پایان همچنین از تشکیل کمیته‌ای در فراکسیون امید برای بررسی نقاط ضعف و قوت مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم خبر داد و گفت که قرار است این کمیته نتیجه ارزیابی خود درباره این مراسم را به فراکسیون امید ارائه کند.

افزودن نظر جدید