تلاش غیرقانونی سمپات احمدی‌نژاد برای انتقال به دانشگاه تهران

یکی از اساتید «حاشیه دار» و «سمپات محمود احمدی نژاد» در تلاش است تا با استفاده از روش های غیر قانونی و نامناسب خودش را به دانشگاه تهران منتقل کند.

به گزارش امید به نقل از پیام نو،یکی از نیروهای دانشگاهی سمپات محمود احمدی نژاد که سابقه روشنی در امور پژوهشی ندارد اما از نفود سیاسی قابل توجهی برخوردار است، در حال تلاش برای انتقال به دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با توسل به روش های غیر قانونی است.

یکی از مهمترین انتقادهای کارشناسان حوزه آموزش عالی به دولت احمدی نژاد باب شدن تلاش غیرموجه برخی اساتید با نفوذ سیاسی برای انتقال به دانشگاه های معتبری مثل دانشگاه تهران است.

 استاد فوق که عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت معلم است در زمان ریاست خانم دکتر طبیب‌زاده بر مرکز امور زنان و خانواده؛ سمت پژوهشی مهمی را بر عهده داشته است و با سپردن طرح‌های پژوهشی فرهنگی بدون رعایت ضوابط و قواعد به دانشجویان رشته‌های غیر مرتبط انتقادهای بسیاری را برانگیخته است. به گونه ای که در یک مورد دستمزد وی به عنوان مقام ناظر طرح شائبه های زیادی را ایجاد کرد.

ریاست فعلی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران باز مانده از دوران ریاست فرهاد رهبر بر دانشگاه تهران در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد است. کارشناسان آموزش عالی معتقدند مدیریت مبتنی بر رویکردهای انتصابی و خارج از اصول خرد جمعی دکتر فرهادرهبر آسیب های زیادی را به دانشگاه تهران زده است. هم اکنون رییس دانشکده علوم اجتماعی که منصوب فرهاد رهبر است، مسئول گزینش دانشگاه  نیز می باشد و مسئولیت هرگونه انتقال اساتید از جمله استاد فوق همچنان بر عهده وی است.

 

افزودن نظر جدید