برگزاری دهمین کنگره سازمان عدالت و آزادی/تنظیم برنامه انتخاباتی

دهمین کنگره سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش امید، سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی از احزاب اصلاح طلب که دفتر مرکزی آن در اصفهان است دهمین کنگره خود را با شعار "صلح و اصلاحات با نوسازی خانه ملت" در روزهای  پنجم و ششم شهریور در اصفهان برگزار می‌کند.

 

از سوی دیگر نایب رییس دفترسیاسی سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی از آماده سازی برنامه های انتخاباتی این حزب اصلاح طلب کشور خبر داد.

سیدسعید صفوی با بیان اینکه کار تدوین و تنظیم برنامه های انتخاباتی سازمان از ماه ها پیش در ارکان تخصصی حزب شروع شده، افزود: کمیسیون های تخصصی دفترسیاسی و حوزه معاونت سیاسی سازمان برنامه های انتخاباتی حزب را در پنج سرفصل سیاست، اقتصاد، فرهنگ، جامعه و محیط زیست تنظیم کرده و برای تصویب به دفتر سیاسی ارجاع داده اند که از دو هفته پیش کار بررسی و تصویب در این رکن سازمان شروع شده است.
عضو شورای مرکزی سازمان تصریح کرد: طبق برنامه زمان بندی شده تا پایان شهریور ماه این برنامه به تصویب نهایی خواهد رسید و برای بهره برداری آماده خواهد شد.
صفوی ویژگی اصلی در تدوین این برنامه را به کارگیری نظرات کارشناسان و صاحب نظران مختلف در ارکان تخصصی حزب برشمرد و افزود: ده ها کارشناس و استاد دانشگاه در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و محیط زیستی در تدوین این برنامه با سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی همکاری و مشارکت کردند. صفوی خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از نکات برجسته این برنامه به کار گیری کارشناسان علم حقوق در تنظیم متن نهایی است. برای تطبیق برنامه ها با وظایف نمایندگی مجلس از عالمان حقوق بهره بردیم تا قابلیت اجرای این برنامه در صورت پیروزی اصلاح طلبان و تحول خواهان در انتخابات آینده مجلس وجود داشته باشد.
وی گفت: هر سرفصل شامل چندین عنوان موضوعی است که مرتبط با وظایف و کارویژه های قانون گذاری مجلس شورای اسلامی بوده و به ارائه برنامه پرداخته شده است.
صفوی در پایان اعلام کرد: بنا داریم این برنامه را با احزاب اصلاح طلب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و سایر نیروهای موثر اصلاح طلب که در انتخابات فعال هستند به اشتراک بگذاریم و در صورت توافق به عنوان برنامه جامع انتخاباتی اصلاح طلبان منتشر شود.

افزودن نظر جدید