آرش محبی
اینکه برندهای رسانهای کهنسالی وجود ندارد تا سایه اطلاع رسانیاشان بر سر مردم باشد و برای جامعه رسانهای به منزله یک نهاد، روشهای اخلاقی و حرفهای را پیکربندی کنند، کاستی بزرگی است. اما چه باید کرد تا رسانههای ما با عبور از کودکی به دوران رشد و بلوغ برسند و به...
بحث را از اینجا شروع کنیم. به نظر شما کجای کار بسیاری از رسانههای تازه تاسیس ما از سایتهای خبری گرفته تا روزنامهها با مشکل روبروست که عمر بهاری دارند یا خیلی زود به حاشیه میروند؟
بررسی دقیق وهمه جانبه مشکلات این رسانه بحث مفصلی را میطلبد. اگر اجازه بدهید...