فرزاد جمشیدی
سحر و افطار، دو باکس ویژه تلویزیون برای یافتن مخاطب بیشتر و نمایش توانمندی رسانه ملی در خاصترین ایام سال یعنی ماه مبارک رمضان است؛ این نگاه ویژه تقریبا از دهه ۸۰ و تغییر نگرش به رسانه ملی برای ایام خاص مانند رمضان و محرم رخ داد...
رمضان برای تلویزیون مهم شد...
بخشی از این گپ را میخوانید:
در رسانهها اعلام شد که شما برای اجرای برنامه در شبکههای فارسیزبان اروپایی دعوت شدید و به احتمال زیاد از ایران میروید. این خبر شایعه است یا قرار برای همیشه مهاجرت کنید؟
این دومینبار است که برای اجرای برنامههای تلویزیونی به...