دیدار عارف با علمای مازنداران؛

آیت‌الله نظری:شما به حسن شهرت مشهور هستید

معاون اول دولت اصلاحات در جریان سفر به مازندران با علمای این استان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی امید،دکتر محمدرضا عارف در دیدار با آیت الله نظری از علمای مازندران،ضمن تاکید بر توجه مسئولین به نظرات و دیدگاه های روحانیت از نقش آیت الله نظری در پیروزی  انقلاب و همرای وی با امام تجلیل کرد.

وی همچنین به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت:مشروعیت نظام بر حضور مردم در صحنه استوار است.

آیت الله نظری نیز در این دیدار با بیان اینکه دکتر عارف  به حسن شهرت مشهور هستند  گفت:در انتخابات پیش رو نیازی به هیاهو وجود ندارد از یکی- دوسال قبل برای این انتخابات هیاهو شده است که اصلا نیازی نیست.

وی تاکید کرد:باید زمینه حضور مردم در انتخابات  را فراهم کرد و وظیفه مسئولان است که مردم را امیدوار کنند تا در صحنه حضور داشته باشند.

همچنین محمدرضا عارف با حضور در بیت آیت الله کوهستانی در بهشهر با این عالم وارسته دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله کوهستانی ضمن اظهارنگرانی از بی توجه ای به جوانان به عنوان سرمایه های انقلاب خواستار توجه مسئولان برای ترویج شعائر اسلامی در جامعه شد.

وی تاکید کرد:مسئولان با توجه داشته باشند موقعیت آنها بواسطه حضور مردم است و باید در خدمت مردم باشند.

محمدرضا عارف نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره علمای مازندران نسبت به تبعات بی توجه ای مسئولان به جوانان اظهارنگرانی کرد.

همچنین در ادامه دیدار با علمای استان مازندران،محمدرضا عارف با آیت الله صدوقی دیدار و گفت وگو کرد.این روحانی سرشناس مازندران ضمن تاکید بر حضور همه سلایق در انتخابات ریاست جمهوری از شخصیت علمی و سیاسی دکتر عارف تجلیل کرد و حضور وی در انتخابات را به فال نیک گرفت.

گفتنی است به دلیل کسالت آیت‌الله طبرسی و حضور در تهران برای مداوا ، امکان دیدار با وی میسر نشد.

افزودن نظر جدید