احمد جنتی درباره سخنان خود توضیح داد،خروج یا اخراج!

رییس سازمان انرژی اتمی ایران اخبار منتشر شده درباره اخراج برخی نیروهای حزب اللهی در سازمان انرژی اتمی را رد کرده است و گفته است این افراد خود از سازمان خارج شده اند.

به گزارش امید به نقل از فرارو، در هفته های اخیر برخی از رسانه‌ها شایعات درباره اخراج برخی نیروها از سازمان انرژی اتمی منتشر کرده اند.

براساس این شایعات یاران شهید مصطفی احمدی روشن با بی مهری مدیران جدید سازمان انرژی اتمی روبه رو شده اند و یکی یکی از سازمان اخراج شده اند.

تا اینکه رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن 26 بهمن ماه در گفت و گو با خبرگزاری فارس اعلام کرد که "اخراج همکاران فرزندم در سازمان انرژی اتمی شایعه نیست."

پس از آن این خبر دستمایه ای قرار گرفت تا برخی رسانه ها نسبت به این اقدام سازمان انرژی اتمی هشدار دهند، حتی برخی نمایندگان مجلس به شدت از معاون امنیت سازمان انرژی اتمی انتقاد کرده اند و این معاونت را عامل اخراج از سازمان معرفی می کردند.

تا این که احمد جنتی دوم اسفند ماه در خطبه های نماز جمعه گفت: «خبرهای موثق رسیده که یاران احمدی روشن را از سازمان انرژی اتمی اخراج کردند. اینها باید تاج سر باشند نه بیکار.»

این سخنان مرجعی قرار گرفت تا با استفاده از آن بیش از پیش مدیران سازمان انرژی اتمی مورد حمله رسانه های اصولگرا قرار گیرند.

اما امروز آیت الله احمد جنتی در جمع نخبگان فرهنگی، اجتماعی و همچنین اعضای شبکه نظارت شهرستان‌های استان فارس سخنان تازه ای بیان کرد.

دبیر شورای نگهبان گفت: «به من گفتند که در سازمان انرژی اتمی، بعضی از جوانان حزب اللهی را کنار زده اند و من هم به این موضوع انتقاد کردم. بعد آقای دکتر صالحی که مرد بسیار خوب و متدینی است که واقعا من هم ایشان را قبول دارم، با تعدادی از معاونین‌شان نزد من آمدند و گفتند این که به شما گفته اند که جوانهای حزب اللهی را اخراج کرده اند، درست نبوده و اینها خودشان از سازمان رفته اند و ما کنارشان نزدیم.»

او  اظهار کرد "به هر حال، این نکته‌ای است که من هشدار دادم. اگر بنا باشد افرادی که واقعا جانشان را برای این کار گذاشتند، آرام آرام کنار بروند، واقعا در آینده مشکل ایجاد می شود و سرنوشت مملکت در آینده می خواهد به دست چه کسانی سپرده شود؟ باید دید آن کسانی که می خواهند سرنوشت مردم را در دست بگیرند، آیا واقعا دلشان برای مردم می‌سوزد یا نه؟ آیا با مهر و محبت به مردم نگاه می کنند یا به خودشان می اندیشند و هر جا می روند در آینه ای که در جلوی خودشان گذاشته اند، فقط خودشان را می بینند؟"

احمد جنتی همچنین تاکید کرد "باید صحت اخبار منتشر شده درباره دولت مورد توجه قرار گیرد."

افزودن نظر جدید