اعلام موجودیت جوانان حامی عارف در 5 استان

ستاد جوانان و دانشجويان دکتر عارف با نام پویش امید در پنج استان، سيستان و بلوچستان، آذربايجان غربی، خوزستان، البرز و چهارمحال و بختیاری اعلام موجودیت کردند.

به گزارش امید، ستاد جوانان و دانشجويان دکتر عارف در استان البرز با نام پويش اميد استان البرز شروع به کار کرد.

در بيانيه اين جوانان آمده است:
و اینک فرصتی دوباره برای پویشی مالامال از امید  فراهم گشت تا مردم بتوانند سرنوشت دیگری را برای خود و میهن عزیزشان رقم بزنند.سرنوشتی که در راس آن آزادی، عزت و بازگشت به اصل ایرانی اسلامی نهفته است. بر هیچ کس پوشیده نیست که این مهم به جز در سایه نقش برجسته مردم  و جوانان ایران در انتخاباتی آزاد و سالم به دست نخواهد آمد.
متاسفانه؛ با سیاست های اشتباه اتخاذ شده و ناملایمتی­های انجام گرفته­ی مسئولان در برابر ملتی که همواره در تمامی صحنه ها  وفاداری خود را اعلام داشته اند، بر این باوریم که سیاستها، رویه‌ها و اقدام ها، طی سالهای گذشته که فرصت‌ها و امکانات فراوان نیز در اختیار ملت و کشور بوده است، متاسفانه نتایج مطلوبی به بار نیاورده است و اصلاح امور و تغییر روندها به نفع منافع ملی و بازگشت وجهه غرور آمیز ایران و ایرانی می باشد و آنچه از اولویت و فوریت برخوردار است عبارتست از انتخاب و طی طریقی که توفیق ما را در این تحول بیشتر کند.

در نهايت با اعلام حمايت از دکتر محمدرضا عارف:

بنابراین، جمعیت جوانان "پویش امید" استان البرز، با عزمی راسخ ، قلبی پر امید و آکنده از شور جوانی، در راستای اهداف متعالی دکتر محمد رضا عارف، حمایت خود را از ایشان اعلام نموده و در تحقق بخشیدن به اهداف ایشان مبادرتی مستمر خواهد ورزید.

جوانان و دانشجويان خوزستانی هم  با صدور بيانيه ای حمايت خود از دکتر محمدرضا عارف را در انتخابات رياست جمهوری اعلام نموده و پويش اميد استان خوزستان را تشکيل دادند.

در بيانيه پويش اميد استان خوزستان آمده است:

بی تردید انتخابات یکی از ابزارهای مهم برای تحقق دموکراسی و حقوق شهروندی در جامعه است. با توجه به شرایط کنونی که از یکسو شاهد وضعیت اسفبار اقتصادی که نتیجه ی تحریم ها و مهم تر از آن بی مدیریتی ها ست و از سوی دیگر نبود فضای سیاسی مناسب که بتواند مشارکت مردمی را در عرصه ی سیاست به همراه آورد، حضور در انتخابات در جهت اصلاح شرایط کنونی امری لازم و ضروری بنظر می رسد. در صورتیکه خواهان حماسه ی سیاسی و اقتصادی در جامعه هستیم، باید شرط آن که امید و اعتماد به نظام است را تحقق بخشیم

هم‌چنين در ادامه:

ما، جمعی از جوانان و دانشجویان استان خوزستان، تشکیل ستادی به نام "پویش امید " را بر خود واجب امید است با حرکت هایی از این جنس شاهد سرافرازی ایران اسلامی عزیزمان باشیم.

همچین در بیانیه دانشجویان حامی دکتر عارف ر آذربایجان غربی نیز آمده است: 

ما دانشجویان امید داریم با انتخاب شما به عنوان رئیس دولت در فضای داخلی کشور گشایشی صورت گیرد و دیگر شاهد تنگ نظری ها و بی عدالتی هایی که در هشت سال گذشته دیده ایم، نباشیم. و نیز در زمینه ی سیاست خارجی،با رویکردی عقلانی و به دور از هیجان آنچه شایسته عزت ایران و ایرانیست رقم بخورد.
در ادامه اين نامه آمده است:

ما دانشجویان حامی اصلاحات در دانشگاه ارومیه در جهت پاسداری از آرمان های امام راحل و نیز تحقق نگین حماسه ی سیاسی که خواست رهبری معظم انقلاب است حمایت گسترده خویش را از جناب عالی در عرصه ی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعلام می کنیم باشد که با انتخاب شما جوانه های امید در دل مردم این آب و خاک جوانه بزند

در بخشی از بیانیه دانشجویان حامی عارف در سیستان و بلوچستان نیز تاکیده شده است: در تاريخ پر فراز و نشيب انقلاب اسلامي، ايرانمان با مشكلات بسياري روبه رو بوده اما به لطف اراده مردمانش در برابر هيچ يك سر فرود نياورده است . امروزه نيز از یک سو فشارهای گسترده خارجی و تحریم های شدید علیه کشور، وجود شرایط نه جنگ نه صلح در منطقه و دخالت قدرت های فرا منطقه ای در ایجاد بحران در کشورهای همسایه و از سویی ديگر وجود سوء تدبیر و بی برنامگی دولتمردان در مواجهه با تهدیدات خارجی و مشکلات داخلی، شرایط بس پیچیده فراهم آورده است كه نيازمند اقدامي  حماسي وار است، حماسه اي از جنس دوم خرداد براي داشتن دولتي عاقل و اصلاح گر تا تمامي زخم هاي ناشي از بي اخلاقي و منفعت طلبي مهرورزان و قدرت طلبي حاميانشان را كه بر پيكر كشورمان وارد شده التيام بخشد.

در ادامه اين بيانيه آمده است:
ما جوانان سيستاني و بلوچستاني با توجه به مجموعه شرایط حاضر بر آن شدیم تا با حمایت از دکتر محمد رضا عارف که سابقه اجرایی درخشانی در سمت وزارت و معاونت دولت اصلاحات را در پرونده خود دارد گامی در خلق اين حماسه برداشته و تا تحقق كامل  معيشت، منزلت، عقلانيت به تلاش خويش ادامه مي دهيم.  

همچنین جوانان حامی عارف در استان چهارمحال و بختیاری نیز طی بیانیه ای اعلام موجودیت کردند. در بیانیه جوانان این استان به در نظر گرفتن معیارهای اخلاقی تاکید ویژه ای شده است.

 

افزودن نظر جدید