امیدواری سخنگوی رهروان ولایت به ابقای فرجی‌‌دانا

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به برگزاری جلسه هیات رئیسه این فراکسیون با فرجی دانا اظهار کرد: در این جلسه که بنا به درخواست وزیر علوم تشکیل شد آقای فرجی‌دانا در مورد موارد استیضاح توضیحاتی را به اعضای هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت ارائه کرد.

به گزارش امید به نقل از ایسنا،نعیمی رز افزود: بر اساس توضیحات وزیر علوم برخی موارد استیضاح مرتفع شده است و تنها یکی دو مورد باقی مانده بود که ظاهراً آقای فرجی‌دانا مصمم به رفع این موارد است که اگر این اتفاق بیافتد ایشان می تواند مجدداً از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

نعیمی رز ادامه داد: وزیر در این جلسه به طرح مواردی در خصوص بورسیه‌ها ، ستاره دارها، برخی گزینش‌ها و همچنین گرفتن استعلام برای برخی کسانی که نمایندگان نسبت به انتساب آنها معترض بودند، پرداخت.

وی یادآور شد: قریب به اتفاق اعضای هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت معتقدند که آقای فرجی‌دانا می تواند نظر نمایندگان را جلب کند، البته شاید اقلیت استیضاح کنندگان این موضوع را نپذیرند و به این باور نرسند که آقای وزیر موارد استیضاح را تا حدودی مرتفع کرده است اما ما که نسبت به استیضاح بی طرفیم و نگاه ما بر مبنای تعامل دولت با مجلس است معتقدیم برخی موارد استیضاح حل شده است.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اعلام نظر نهایی فراکسیون رهروان ولایت به جلسه روز سه شنبه شورای مرکزی فراکسیون موکول خواهد بود و در آن جلسه که پیش از جلسه استیضاح برگزار خواهد شد فراکسیون رهروان ولایت اعلام می‌کند که آیا موضع اش حمایت از وزیر است یا خیر.

افزودن نظر جدید