مصطفی درایتی در گفت‎وگو با پایگاه خبری-تحلیلی امید:

اینکه بگوییم صدا و سیما رسانه ملی است، گنده‌گویی است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه باید به مردم حق داد که رسانه دیگری جایگزین صدا و سیما کنند تاکید کرد:صدا و سیما صدای یک جریان خاص شده است و اینکه اینکه بگوییم صدا و سیما رسانه ملی است، گنده‌گویی است.

حجت‌الاسلام مصطفی درایتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری-تحلیلی امید به تحلیل عملکرد صدا و سیما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری پرداخت  و با بیان اینکه از هم اکنون صدا و سیما به صورت یک طرفه و گزینشی در حال عمل کردن است گفت: تفاوت‌ها و گزینش‌هایی که صدا و سیما در پخش اخبار و برنامه به کار می‌گیرد بی‌اعتمادی را در جامعه نسبت به حاکمیت و صدا و سیما افزایش می دهد.
وی افزود: متاسفانه صدا و سیما و مسئولین از گذشته درس نمی گیرند و یا شاید هم نمی‌خواهند درس بگیرند.عملکرد امروز صدا و سیما جز اینکه اعتماد مردم را متزلزل می کند هیچ فایده ای برای مسئولین ندارد.
درایتی با بیان اینکه خیلی هم دل خوش نیستم از صدا و سیما، افزود: حاصل این روند برای صدا و سیما مطلوب نیست و باید در سیاست هایش تغیر جدی دهد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه باید به مردم حق داد که رسانه دیگری جایگزین صدا و سیما کنند خاطر نشان کرد: راه گشا برای این شرایط زمانی است که صدا و سیما روندی را انتخاب کند که درصد مهمی از اطلاعات قابل اعتماد را بدون گزینش عرضه کند.
درایتی با بیان اینکه  اگر قرار است فضای آینده ایران فضای مطلوب و مناسبی برای زندگی باشد بهتر است از توانمندی های کارشناسانه‌تری در برنامه‌ها ی صدا و سیما استفاده شود،خاطرنشان کرد:باید جو بی‌اعتمادی در جامعه از بین برود. تهمت و دروغ هنجارهای جامعه را می شکند و جو منفی در جامعه ایجاد می شود.
این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: اینکه بگوییم صدا و سیما رسانه ملی است، گنده‌گویی است.متاسفانه جایگاه رسانه ملی عوض شده اشت و این صدا، صدای یک جریان خاص است.
درایتی در پایان با بیان اینکه؛ روش محدود سازی، روش مناسبی در هیچ جا نبوده و نیست. گفت: مردم مشتاق اخبار گزینش نشده و بی‌طرف هستند.

افزودن نظر جدید