بیانه مجمع زنان اصلاح طلب در محکومیت حمله به یمن

مجمع زنان اصلاح طلب با صدور بیانه ای ضمن محکومیت حملات نظامی آل سعود به کشور یمن از مجامع بین المللی خواستار اتخاذ مواضعی روشن در راستای صلح جهانی و تبیین فرصت سازی برای حل وفصل اختلافات داخلی توسط ملت یمن و جلوگیری از این فرصت سوزی توسط آل سعود شد.

به گزارش امید،متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا ایها الذین آمنوا ادخلوا فی السلم کآفة ولا تتبعوا خطوات الشیطان انه لکم عدو مبین(آیه 208 سوره بقره)
  هفته های متوالی شاهد سرکوب ملت مسلمان یمن، در زیر سکوت عجیب مجامع بین المللی  بوده ایم. حملاتی که جز گسترش تروریسم و افراطی گری در منطقه و کشتار مظلومانه مردم مسلمان و غیرنظامی یمن چیزی در پی نخواهد داشت و چگونه است که  مجامع بین المللی که خود را داعیه دار صلح جهانی می دانند  جنگ افروزی وکشتار وحشیانه ملت مظلوم وبی دفاع  یمن به ویژه کودکان و سال خوردگان را محکوم نمی کنند!چگونه است که دردهای  جانکاه مادران وزنان غیور یمن را نمی بینند؟! این چه تبعیض آشکاری است میان ملت ها؟!
آیا وقت آن نشده که سازمان کنفرانس اسلامی  نیز موضعی صریح بگیرد و توطئه شوم اختلاف بین مسلمانان را خنثی کند و از پراکنده شدن بذر تفرقه در اقصی‌ نقاط  جهان اسلام جلوگیری کند؟
مجمع زنان اصلاح طلب ضمن محکوم کردن حملات نظامی آل سعود به کشور یمن که گامی خلاف؛ در جهت احترام به حاکمیت ملی کشورهاست از مجامع بین المللی خواستار اتخاذ مواضعی روشن در راستای صلح جهانی و تبیین فرصت سازی برای حل وفصل اختلافات داخلی توسط ملت یمن و جلوگیری از این فرصت سوزی توسط آل سعود بوده ودر پایان نیز از خداوند متعال خواستار صلح و آرامش؛وحدت و عزت برای همه ملت ها به ویژه مسلمانان جهان می باشد
مجمع زنان اصلاح طلب

دیدگاه‌ها

از اینکه طبعا یک تشکل اصلاح طلب از ملت یمن دربرابر تجاوز ددمنشانه عربستان حمایت وجانبداری نموده موجب خرسندی است انتظار دارد مواضع این چنینی در طیف گسترده اصلاح طلبان تداوم داشته باشد

افزودن نظر جدید