دیدار محمدرضا عارف با خانواده شهید زمانی‌نیا:وحید زمانی نیا به عنوانی نمادی از نسل جدید نشان داد پایبندی این نسل به ارزشها مثل زدنی است

رئیس فراکسیون امید به همراه تعدادی از اعضای این فراکسیون با خانواده شهید محمدرضا زمانی نیا دیدار کردند.

به گزارش امیدنامه،دکتر محمدرضا عارف در این دیدار با تبریک و تسلیت شهادت وحید زمانی نیا به خانواده این شهید،گفت:خدمات این شهید بزرگوار در همراهی با شهید قاسم سلیمانی  در راستای تامین امنیت کشور و منطقه جای تقدیر دارد و هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به شهادات وحید زمانی نیا در اوج دوران جوانی ،تاکید کرد: علی رغم برخی اظهارنظرها درباره عدم اعتقاد جدی نسل جدید به ارزشها اما وحید زمانی نیا به عنوان نمادی از نسل جدید نشان داد اینگونه اظهارنظرها دقیق و حساب شده نیست و وحید زمانی نیاهای بسیاری در کشور وجود دارند که پایبندی آنها به ارزشها مثال زدنی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملیات صورت گرفته علیه پایگاه نظامیان آمریکا در عراق ،گفت:پاسخ نظامی سنجیده و دقیق و از موضع قدرت  نظام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا  بعد از به شهادت رساندن شهید سلیمانی و همراهانش شایسته تبریک است.اما مطمئنا بهای خون شهیدان مقاومت بسیار بالاتر از اینهاست.

عارف اظهار امیدواری کرد به برکت خون شهیدان مقاومت، وحدت و همبستگی ملی ایجاد شده در کشور تداوم یابد.

گفتنی است در این دیدار،فریده اولاد قباد،فاطمه سعیدی،سید فرید موسوی و محسن علیجانی  از اعضای فراکسیون امید، محمدرضا عارف را همراهی کردند.

وحید زمانی‌نیا از محافظان سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود که همراه فرمانده فقید نیروی قدس سپاه به شهادت رسید.

20200108_182253.jpg

 

افزودن نظر جدید