رئیس مجمع وزرای ادوار:انصاف در قبال جریان رقیب از جمله ویژگی های آقای غفوری فرد بود

در پی درگذشت حسن غفوری فرد از اعضای مجمع وزرای ادوار محمدرضا عارف، رئیس این مجمع با صدور پیامی ضمن برشمردن ویژگی های شخصیتی آن مرحوم تاکید کرد: انصاف در قبال جریان رقیب فکری از جمله ویژگی های آقای غفوری فرد بود.

به گزارش امیدنامه ،متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون 

جناب آقای دکتر حسن غفوری فرد که از پیشگامان انقلاب اسلامی ایران بودند دیده از جهان فروبستند و به سوی معبود شتافتند و با رفتنشان دوستداران‌شان را در غم و ماتم فرو بردند.

ایشان که از همان روزهای آغازین انقلاب در تثبیت نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران  به همراه دیگر برادران انقلابی نقش موثری داشتند، در طول دوران حضورشان در سمت‌های مختلف  از خود  کارنامه قابل قبولی به جای گذاشتند.

اخلاق مداری ، سعه صدر   و انصاف در قبال جریان رقیب فکری ،  از جمله خصوصیات و ویژگی های برجسته آقای  غفوری فرد بود .ایشان همچنین از اعضای فعال مجمع وزرای ادوار بودند که از همفکری ها و مشورت های ارزنده ایشان در مجمع بهره مند بودیم.

اینجانب با تسلیت درگذشت این انسان مومن و پرهیزگار به خانواده محترم و دوستداران ایشان،اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر  و اعضای محترم مجمع وزرای ادوار از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و حشر با اولیا الله و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت دارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

محمدرضا عارف

افزودن نظر جدید