روزنامه «کیهان»: مسعود کیمیایی راه را برای مفسده‌های گوگوش باز می‌کرد

کیهان نوشت: فائقه آتشین (معروف به گوگوش) در گفت‌وگو با هما سرشار صهیونیست، بــار دیگر چاله متعفن و گندیده هنر طاغوت را هم زد و بوی تعفن آن را به هوا بلند کرد. پته‌ یار و غار و همسر سابقش نیز بر آب افتاد که چگونه راه را برای ادامه مفسده‌های او باز می‌کرده است.
 

روزنامه «کیهان»: مسعود کیمیایی راه را برای مفسده‌های گوگوش باز می‌کرد

ابتذال‌ هنر طاغوتی‌ از زبان‌ یکی‌ از عناصر هنر طاغوتی؛ گفت‌وگوی مفصل شــبکه بهایی «من‌وتو» با یکی از به اصطلاح اسطوره‌های هنر شاهنشاهی به نام فائقه آتشین (معروف به گوگوش) برخلاف انتظار گردانندگان آن، بــار دیگر چاله متعفن و گندیده هنر طاغوت را هم زد و بوی تعفن آن را به هوا بلند کرد.

در این گفت‌وگو، فائقه آتشین که به قول هما سرشار صهیونیست (مصاحبه‌کننده شبکه «من‌وتو»)، مشهورترین هنرمند سینما و موسیقی دوران شاه محسوب شده، به عنوان خاطرات خود، ناخواسته مجموعه‌ای از فساد و فحشاء و تباهی عرصه‌های به اصطلاح هنری دوران خود را شرح داد که چگونه از کودکی به میدان فساد کشیده شد و مورد سوءاستفاده قرار گرفت تا زمانی که خود از دیگران همین سوءاستفاده‌های نامشروع و مفســده‌آمیز را انجام داد. کسی که به قول خودش در منجلاب کاباره‌ها و کافه‌ها رشــد کرد و در همان مراکز فساد، عنوان «شاه ماهی هنر ایران» را دریافت نمود! اعتیاد به مواد مخدر از تریاک تا کوکایین و آلوده کردن افراد دیگر، روابط نامشروع، اشاعه فحشــاء و ابتذال بر پرده سینما و بر صحنه‌های کنسرت در کاباره‌ها و مراکز فســاد و... از جمله اعترافات فائقه آتشین درباره کلیت هنر و هنرمندان شاهنشاهی بود. هنری که امروز از سوی رسانه‌های بیگانه تبلیغ شده و متأسفانه توسط گروهی از عناصر داخلی نیز مورد حمایت قرار می‌گیرد.

سال‌هاســت که عده‌ای در داخل کشور سعی دارند با تطهیر سینما و موسیقی قبــل از انقلاب و عناصر اصلی‌اش، پای آن‌ها را به میادین هنر دوران انقلاب باز کنند. آن‌ها با ادعای این که هنر و ســینمای امروز، دنباله همان دوران ستم‌شــاهی است، با کپی‌برداری از نمونه‌ها و الگوهای پوسیده طاغوتی، از یک سو بی‌سوادی و از دیگر سو، خودباختگی و وادادگی و نوکرمآبی خود را به نمایش گذاشته و می‌گذارند. نمونه‌اش بازمانده‌ای از همان دوران اســت که سال‌ها مورد حمایت و پشتیبانی جناح‌هــای مختلف قرار گرفته و علی‌رغم هشــدار و انذار دلســوزان و علاقه‌مندان انقــلاب و علی‌رغم اظهارات صریح مبنی بر مخالفت با ارزش‌های مردمی و انقلابی، اما همچنان برایش فرش قرمز گسترانده و در جشنواره‌های مختلف روی سر جایش داده و جایزه به پایش ریخته‌اند! حالا بار دیگر و این بار پته‌اش از زبان همین مظهر فســاد شاهنشاهی و البته یار و غار و همسر سابقش بر آب افتاده که چگونه راه او را برای ادامه مفسده‌هایش باز کرد، چگونه برایش تدارک کنسرت و فیلم دید و چگونه حتی پول‌هایش را بالا کشید!

 

افزودن نظر جدید