زمانی قمی:در سال‌های گذشته از شاخص‌های جامعه خوب فاصله گرفته بودیم

عضو بنیاد باران گفت: در سال‌های گذشته و قبل از انتخابات ۹۲ از اخلاق و اقتصاد سالم و شاخص‌های خوب یک جامعه فاصله گرفته بودیم و این شرایط می‌طلبید جریانی با از خود گذشتگی و فداکاری شرایط کشور را تغییر دهند و خوشبختانه با همدلی و از خود گذشتگی پیروزی حاصل شد و قطعا تاریخ ایران نقش آقای عارف را در انتخابات ۹۲ فراموش نمی‌کند.

به گزارش امید، محمود زمانی قمی در دیدار محمدرضا عارف با آیت‌الله امینی در سخنانی اظهار داشت: دکتر عارف از سرمایه‌های کشور بوده و دانشگاه‌های مختلف دنیا٬ ایشان را به عنوان یک عالم در رشته الکترونیک می‌شناسد و به این جهت ایشان از سرمایه‌های بزرگ کشورند.

عضو بنیاد باران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ گفت: شجاعت و مروتی که آقای عارف در انتخابات گذشته از خود نشان داد باعث پیروزی گفتمان اعتدال در کشور و نجات جامعه از شرایطی بود که همه دلسوزان انقلاب و اسلام نگران آن شده بودند.

زمانی قمی گفت: در سال‌های گذشته و قبل از انتخابات ۹۲ از اخلاق و اقتصاد سالم و شاخص‌های خوب یک جامعه فاصله گرفته بودیم و این شرایط می‌طلبید که جریانی با از خود گذشتگی و فداکاری شرایط کشور را تغییر دهند و خوشبختانه با همدلی و از خود گذشتگی پیروزی حاصل شد و قطعا تاریخ ایران نقش آقای عارف را در انتخابات ۹۲ فراموش نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور و فعالیت آقای عارف را به دلیل دلسوزی برای اسلام و انقلاب در انتخابات مجلس آینده٬ لازم می‌دانیم و  امیدواریم انتخابات آینده٬ زیبنده انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و مورد تایید مقام معظم رهبری باشد.

افزودن نظر جدید