سیل نامه‌های تشکر از هاشمی ادامه دارد

اکبر اعلمی، نماینده سابق مجلس و آیت الله گرامی طی نامه هایی جداگانه از حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در صحنه انتخابات 92 قدردانی کردند.

به گزارش امید به نقل از پایگاه خبری هاشمی، آیت الله محمد علی گرامی در ادامه مکاتبات علماء و مراجع تقلید جهت قدردانی از حضور تاریخی و امیدآفرین آیت الله هاشمی رفسنجانی در صحنه انتخابات سال 92 طی نامه ای به ایشان نوشتند:" در همه سن و سال سیاسی خود بیاد نداریم که ملت از خبر ورود کسی در صحنه سیاست ،بقدرخبر ورود حضرتعالی شادمان شده باشند، چه موفق شوید یا نه. همین افتخار بس. شما را دعا می کنیم.
همچنین اکبر اعلمی نماینده سابق مجلس، به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نامه سرگشاده نوشت. وی در بخشی از این نامه تاثیر نتیجه احراز صلاحیت نشدن برخی داوطلبان کاندیداتوری از سوی شورای نگهبان را مثبت دانسته و خطاب به هاشمی نوشته است: اشاره به همین نکته کافیست که، راقم به عنوان یکی از قدیمی‌ترین منتقدین شما در زمانی که در اوج قدرت بودید، امروز با فراموش کردن گذشته به یکی از دوستان و همراهان شما تبدیل شده است و مطمئن باشید که منتقدین و حتی مخالفین سرسخت شما هم مانند نگارنده دچار همین دگردیسی و تحول در رویکرد خود نسبت به هاشمی کنونی شده و ابهامات و نکات تاریک گذشته را به تاریکخانه حافظه خود سپردند!

وی نامه خود را با این جمله به پایان رسانده است: تولد سیاسی دوباره مبارک و راه نو متکی به مردم مستدام باد!
 

افزودن نظر جدید