صفوی:افکار عمومی خاطره اخلال گری تندروهای رادیکال در دوران اصلاحات را فراموش نکرده‌اند

یک عضو شورای مرکزی سازمان عدالت و آزادی گفت: دلواپسان در عمل نگران به خطر افتادن ارزش‌ها و آرمان‌های نظام نيستند بلكه از به جریان افتادن پرونده‌های سنگین مفاسد اقتصادی منتسب به دولت قبل "دلواپس" هستند.

به گزارش امید ،سعید صفوی، با محکوم كردن اقدام آشوبگران افراطی شهر اصفهان در ایجاد اختلال در دو برنامه اصلاح‌طلبان اظهار‌کرد: همایش" امید و انتظار" که با مجوز رسمی شورای تامین استان و به صورت کاملآ قانونی برگزار شد شاهد حضور عده‌ای آشوب طلب اخلال گر بود که در مواجهه با سعه صدر مسئولان برگزاری همایش و مدارای آن‌ها با اقدامات خلاف عرف این تندروها باز هم با گستاخی سعی در بر هم زدن آرامش جلسه داشتند.

وی به سخنان استاندار اصفهان در مواجهه با اخلال گران حاضر در جلسه اشاره و تصریح‌کرد: پس از آن که اعمال ناشایست تند رو‌های معلوم الحال جلسه به حد نهایت خود رسید استاندار خطاب به این افراد گفت"من می‌دانم شما از کجا آمده‌اید و چه سوابقی دارید" این در حالی بود که این اخلال گران حتی پس از هشدار استاندار باز به شعار و اعتراض‌های غیر معقول خود ادامه دادند.

این جوان اصلاح‌طلب خاطرنشان‌ کرد: عصبانیت این گروه حداقلی یک مفهوم بیشتر ندارد و آن هم به خطر افتادن منافع حزبی و سیاسی این افراد است که سعی دارند به هر ترتیب ممکن دولت مردمی اعتدال را در همه زمینه‌ها زمین‌گیر کنند.

صفوی در بیان علت "دلواپس " بودن افراطیون جامعه گفت: عده‌ای با انتخاب نام "دلواپس" برای خود سعی در زیر سوال بردن سیاست خارجی نظام دارند در حالی که در عمل نگران به خطر افتادن ارزش‌ها و آرمان‌های نظام نيستند، بلكه از به جریان افتادن پرونده‌های سنگین مفاسد اقتصادی منتسب به دولت قبل "دلواپس" هستند.

وی ادامه داد: بر اساس سخنان رییس جمهور، بدنه اجرایی استان‌ها باید موافق با مشی دولت و به دور از افراط و تفریط حرکت کنند این در حالی است که در استان اصفهان مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله برخی مدیران استانداری به رغم سر دادن شعار حمایت از دولت "تدبیر و امید" با برنامه‌های دولت یازدهم موافق نیستند و به سبک و سیاق دولت دهم استان را اداره می‌کنند.

عضو شورای مرکزی سازمان عدالت و آزادی با بیان اینکه بهتر است معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در انتخاب مشاوران خود دقت بیشتری به کار گیرد، افزود: برگزار کنندگان همایش "امید و انتظار" و فعالان اصلاح طلب استان از معاون سیاسی امنیتی استاندار انتظار پیگیری و برخورد قانونی با اخلال گران این همایش را دارند.

صفوی با یادآوری این شعار انتخاباتی روحانی که من برای تغییر آمده‌ام، تصریح‌کرد: مگر می‌شود یک فرماندار یا بخشدار هشت سال با یک استراتژی مشخص حوزه تحت پوشش خود را اداره کند و پس از تغییر دولت رویه خود را تغییر دهد؟ مگر مفهوم تغییر در کشور تنها تغییر وزرا و مشاوران رده اول و دوم است؟ مگر استانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان‌ها جز بدنه اجرایی کشور محسوب نمی‌شود؟

عضو شورای مرکزی سازمان عدالت و آزادی ادامه داد: وظیفه اصلی یک نماینده مجلس، تصویب قوانین کارآمد و موثر در جامعه است و دخالت در امور اجرایی استان‌ها نه در شان نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و نه زیبنده آن‌ها است.

صفوی در پاسخ به این سوال که آیا هدف گروه‌های فشار هدایت انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی به سمتی خلاف جهت حرکت دولت است گفت: بدنه اصلاحات استان اصفهان به آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی خوش‌بین است، اما اینکه کدام مجریان و یا ناظران انتخاباتی برای نظارت بر روند انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند مساله‌ای است که می‌تواند مسیر انتخابات را به کلی تغییر دهد.

وی با بیان اینکه اذهان عمومی خاطره اخلال گری تندروهای رادیکال در دوران اصلاحات را هنوز فراموش نکرده است، اظهار‌کرد: استان اصفهان و کلیت کشور نیازمند آرامش و امنیت خاطر است، امروز صنعتی‌ترین استان کشور از مشکل کمبود آب، خشکی زاینده رود و همه گیر شدن مشکلات اقتصادی کشور رنج می‌برد و نمایندگان کشور بهتر است به جای درگیر شدن در عزل و نصب مناسب استانی بر روی حل مشکلات اصفهان تمرکز کنند.

افزودن نظر جدید