سعید لیلاز:

عارف در سال 1400 رئیس جمهور خواهد شد/عارف نشان داد که اصولگرای واقعی است

سعید لیلاز در مراسم تقدیر از اعضای ستاد انتخاباتی‌ دکتر محمدرضا عارف با تاکید بر اینکه این جشن، جشن پیروزی دکتر عارف است، پیش بینی کرد که دکتر عارف در سال 1400 رئیس جمهور خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی امید،این تحلیلگر اقتصادی  با بیان اینکه من عادت به شرکت در جشن پیروزی ندارم چون تا الان ما را یا در جلسات مبارزات و یا شکست ها دعوت می کردند،گفت:عبارتی که برای خطاب قرار دادن جناح راست یا محافظه کاران سنتی بکار می رود غلط است، واژه اصولگرا کاملا واژه بی‌ربطی برای این عده است. 
این کارشناس مسائل اقتصادی اظهار داشت: ذات اصولگرایی برایم کاملا روشن و به نظرم اصولگرا کسی است که برای افکارش هزینه دهد. هرچقدر برای آرمان ها هزینه بیشتری بپردازد اصولگراتر است. بنابراین کسانی که برای حفظ قدرت از هیچ دروغی فروگذاری نمی کنند،هیچ اعتباری برای اصولگرایی قائل نیستند.
وی افزود:  از نظر من اصولگرای واقعی اصلاح  طلبان هستند و دکتر عارف نشان دادند که اصولگرای واقعی است و بخاطر آرمان بزگی که داشت، از چیزهایی گذشت کرد که به این زودی نه ایشان می‌توانند افشا کنند و نه ما می‌توانیم درباره آن حرف بزنیم ولی در تاریخ ایران می ماند و عقلا آن را درک خواهند کرد.
لیلاز با تاکید بر اینکه  هنوز جا داریم که آثار و برکات این پیروزی را که 50 درصدش را مدیون دکتر عارف هستیم، درک کنیم، یادآور شد: من از باب این صحبت می کنم که خط قرمز من و تمام دلسوزان ایرانی امنیت ایران است. ما یک بهار عربی و ایرانی را با این انتخابات دفع کردیم و از یک بی ثباتی و نا آرامی بزرگی که پیش روی ایران بود و خسارت های جبران ناپذیری که قرار بود به جا بگذارد عبور کردیم و این با کمک عارف بود.
وی ادامه داد: از کسانی که این امکان را دادند که ایران، پیشتاز ملت‌های خاورمیانه باشد و بتواند راهش یعنی دموکراسی، آن هم  بدون بی ثباتی، بدون نابود کردن کشوری و تضعیف کردن جناحی را پیش ببرد و از همه کسانی که اجازه دادند این اتفاق بیافتد و آراء خوانده شود، متشکریم.
لیلاز در پایان با اشاره به اینکه چهار سال پیش عضو ستاد مهندس میرحسین موسوی بوده است، خاطرنشان کرد:  خودم را از حالا  عضو ستاد ایشان می دانم و برای جمهوری اسلامی ایران سال 1400 به ریاست جمهوری آقای دکتر عارف فعالیت خواهم کرد.

افزودن نظر جدید