عارف در شهرری: برخی جریانات سیاسی تاثیری برای رای مردم قائل نیستند و با این حال ادعای ولایتمداری می کنند

رئیس شورای عالی سیاست کذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: برخی جریانات سیاسی جایگاه و تاثیری برای رای مردم قائل نیستند و با این حال ادعای ولایتمداری و انقلابی بودن می کنند.

به گزارش امیدنامه،دکتر محمدرضا عارف سه شنبه شب در همایش ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان در سالن اجتماعات مسجد جامع ارشاد شهرری گفت: برخی جریانات حیات خود را در عدم حضور مردم جست و جو می کنند و تلاش دارند تا مردم در صحنه نباشند.
وی با بیان اینکه مردم همواره در نظام اسلامی تعیین کننده هستند افزود: همه مسئولان ارشد نظام با رای مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب می شوند و حضرت امام(ره) و رهبری نیز بر حضور و جایگاه آرای مردم تاکید دارند.
عارف گفت: مردم به رغم وجود مشکلات در بخش های مختلف هر جا که نظام و انقلاب نیاز به رای آنان داشته است دریغ نداشته و حضوری موثر و تعیین کننده داشته اند.
وی با انتقاد از تخریب ها و تهمت هایی که به جریانات اصلاحات زده می شود گفت: جریان اصلاحات به مانند همه جریانات وفادار به نظام دلبسته نظام بوده و آن را مدیون خون شهدا و مجاهدت های مردم می داند و اتهام وابستگی این جریان به بیگانگان ناجوانمردانه و از سر عناد است.
عارف تلاش برای تغییر و اصلاح در درون نظام، تغییر با حفظ ارزشها و با هدف تحقق آرمان های انقلاب و ترجیح منافع ملی بر منافع فردی و جریانی را از ویژگی های بارز جریان اصلاح طلب ذکر کرد و افزود: با ظهور دولت یازدهم فضای یاس و ناامیدی در کشور به فضای امیدواری تبدیل شد و مردم باید این فضا را تداوم ببخشند.
وی گفت: امروز کشور در شرایط مطلوبی نیست و اهداف سند چشم انداز 1404 به عنوان میثاق ملی با بی تدبیری و سو مدیریت های گذشته به محاق فرو رفته است در حالیکه ایران باید با این سند حداقل مشکل اشتغال، معیشت و سلامت نداشت و رشد اقتصادی هشت درصدی را تجربه می کرد.
عارف گفت: جریان اصلاح طلبی مجلسی را می خواهد که دغدغه معیشت مردم و رشد اقتصادی را داشته باشد چرا که امروز برخی خانواده ها از تامین حداقل معاش خود عاجز شده اند.
وی با تاکید بر اینکه مبارزه با فقر، فساد و تبعیض باید راهبرد اصلی مجلس آینده باشد اضافه کرد: اخلاق مداری باید جای بداخلاقی را پر کند.
عارف گفت: مجلس باید از حق نظارت خود برای احقاق حقوق مردم و نه مچ گیری و تصفیه حساب حداکثر بهره برداری را بکند و نمایندگانی شجاع و مطالبه گر نه معامله گر داشته باشد.
وی با تصریح بر اینکه نباید جریانات رقیب با زدن برچسب امنیتی و سیاسی به فعالیت های جوانان، آنان را از کشور و جامعه دور کنند افزود: امروز جامعه نیازمند آرامش، امید و رونق اقتصادی است همانطور که در پرتو امید ایجاد شده در سالهای اخیر شاهد آرامش و ثبات در منطقه ای ناامن و پرآشوب هستیم.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید