می‌خواهند فضای امنیتی را به دانشگاه برگردانند

دبیر انجمن فرذهنگ و سیاست دانشگاه شیراز درباره‌ی اتفاقی در حاشیه‌ی حضور دکتر عارف در این دانشگاه، برخورد مسوولین دانشگاه با برهم زنندگان مراسم‌ها در دانشگاه را خواستار شد.

به گزارش امید به نقل از انصاف نیوز،اسماعیل غنی کله لو  گفت: بارها و بارها گفته‌ایم که اصلاحات آماده‌ی مناظره، گفتگو و تبادل نظر است اما گویی برخی ولایت فروشان امروز به نام دین و اسلام در صدد هستند تا بار دیگر فضای امنیتی را به دانشگاه ها بازگردانند.

وی توضیح داد: روز پنجشنبه دانشگاه شیراز میزبان دکتر عارف بود اما گروهی که همواره نقش خود را در ایجاد رعب و وحشت می‌دانند، و شاید تعداد آنها به 10 نفر هم نمی‌رسید، سعی در بر هم زدن جلسه داشتند و به بهانه‌ی حضور دکتر توفیقی از ابتدا با شعار «مرگ بر» و «مرده باد»، به دنبال بر هم زدن جلسه بودند که این بار نیز با درایت اکثریت دانشجویان به هدف خود نرسیدند.

این فعال دانشجویی در پایان در سخنی با مسوولین دانشگاه گفت: آقایان! طفل انتظار پیر شد و دل صبر از این سینه پیر شد؛ تا چه زمانی گروهی اندک باید مجاز باشند تا فضای دانشگاه ها را این گونه به هم بریزند و کوچک ترین برخوردی با آنها نشود؟

گفتنی است که این تشکل دانشجویی، برگزار کننده ی جلسه ی سخنرانی دکتر عارف بود.

بیشتر: پایگاه خبری انصاف: "می‌خواهند فضای امنیتی را به دانشگاه برگردانند"
 

افزودن نظر جدید