نریمان:با یک تصمیم گیری عجولانه شهر پردیس به یک کلان شهر تبدیل شد

معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح دفتر نمایندگان تهران در شهرستان پردیس، گفت: اگر آقای آخوندی نقد و انتقادی را به مسکن مهر وارد می‌کنند، اما در عین حال بیشترین تلاش را برای به سرانجام رساندن مسکن مهر دارند و برای تکمیل این پروژه اهتمام دارند.

به گزارش امیدنامه ،محسن نریمان اظهار کرد: میانگین پیشرفت مسکن مهر در کل کشور ۹۳ درصد است. در مورد مسکن مهر پردیس نیز ما این پروژه را با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفتیم و اکنون آن‌را به ۸۰ درصد رسانده‌ایم. ما همچنین معتقدیم که استعداد بالقوه‌ای در پردیس وجود دارد که می تواند آن‌را به شهر برتر تبدیل کند.

وی با بیان اینکه ۸۲ هزار واحد مسکن مهر بالغ بر ۳۰۰ هزار جمعیت را  به این منطقه می‌کشاند، یادآورد شد: ما با یک تصمیم گیری ساده و عجولانه شهری که رشدی موفقی داشت به یک کلان شهر تبدیل کردیم. این مسئله در جایی سابقه ندارد که طی سه سال جمعیت ۳۰۰ هزار نفری در شهری اسکان داده شود. به هر حال ما وارث این مسائل هستیم و باید با عزم جزم تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و مشکلات را حل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازیبا بیان اینکه مسکن مهر پرند نیز ۹۵ هزار واحد تعریف شده که حدود ۴۰۰ هزار نفر جمعیت را به دنبال خواهد داشت، یادآور شد: در دولت قبل دو شهر بزرگ کنار کلان شهر تهران ساخته شد اما در برنامه ششم ردپایی از تامین اعتبار برای اینگونه شهرها دیده نمی‌شود و امیدواریم تا بررسی برنامه به پایان نرسیده راهکاری بر ای حل این مسائل پید اکنیم.

 نریمان با اشاره با اتخاذ تصمیم برای دریافت ۱۰۰۰ میلیارد تومان وام از بانک مسکن برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر، تصریح کرد: من توصیه می‌کنم مردم واحدهای مسکن مهرشان را سریع نفروشند زیرا تکمیل زیرساخت‌ها در این مناطق برای واحدهای مسکن مهر نیز ارزش افزوده ایجاد می‌کند.

افزودن نظر جدید