پاسخ قانع کننده‌ از صداو سیما دریافت نکرده‌ایم

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد رضا عارف گفت: از صبح با مسئولان صداوسیما در تماس بودیم اما هنوز پاسخ قانع کننده‌ای در خصوص قطع برنامه دیشب دریافت نکردیم و همچنان منتظر پاسخ این اقدام هستیم.

به گزارش امید به نقل از مهر،حسن رسولی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد رضا عارف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قطع ناگهانی برنامه تلویزیونی این کاندیدای انتخابات گفت: طبق هماهنگی از طرف کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری سازمان صداو سیما و ستاد انتخاباتی عارف  برنامه  پاسخ به سوالات ایرانیان خارج از کشور صبح یکشنبه ضبط شد و دیشب ساعت 11.30  این برنامه از شبکه جام جم پخش شد که در اواسط برنامه در یک اقدام غیر منتظره  و بدون توضیح این برنامه قطع شد.

وی افزود: از صبح با مسئولان صداوسیما در تماس بودیم اما هنوز پاسخ قانع کننده ای دریافت نکردیم و همچنان منتظر پاسخ این اقدام هستیم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی عارف با بیان اینکه خوشبین هستیم که این ابهامات رفع شود، گفت: امیدواریم مسوولان صداو سیما  توضیح قابل قبولی برای این اقدام داشته باشند که در روابط آینده ستاد عارف و رسانه ملی تاثیر منفی نگذارد.

رسولی در پاسخ به این سوال که علت این اقدام را چه می دانید، عنوان کرد: باید منتظر پاسخ ماند و من در این خصوص پیش داوری نمی ک

 

افزودن نظر جدید