پیام تسلیت عبدالله نوری در پی درگذشت رشید اسماعیلی

در پی درگذشت رشید اسماعیلی ،عبدالله نوری وزیر کشور دولت اصلاحات در پیام تسلیتی تاکید کرد:جنبش دانشجویی ایران و جریان اصلاحات یکی از عناصر فعال، دلسوز، پرتلاش و بااخلاق خود را که حضور بابرکتش برای حق طلبان و آزادیخواهان مایه ی امید بود از دست داد

به گزارش امید،متن این پیام بدین شرح است:
انالله و اناالیه راجعون
درگذشت جانگداز پژوهشگر و فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای سیاست‌گذاری سازمان ادوار تحکیم وحدت، مرحوم‬ آقای رشید اسماعیلی را به خانواده ی داغدار و دوستان ماتم زده آن مرحوم، جنش فرهیخته، صبور و سرافراز دانشجویی ایران و مردم شریف و فهیم استان اصفهان تسلیت عرض می نمایم.
خبر از دست دادن رشید عزیز، دردناک، جانسوز و باورنکردنی بود و دوستان را در بهت فرو برد، ولی در برابر تقدیر  و مشیت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
جنبش دانشجویی ایران و جریان اصلاحات یکی از عناصر فعال، دلسوز، پرتلاش و بااخلاق خود را که حضور بابرکتش برای حق طلبان و آزادیخواهان مایه ی امید بود از دست داد. مرحوم رشید اسماعیلی با بیان شیوا و قلم توانای خود، تفکر حق طلبانه و آزادیخواهانه ی ملت ایران را غنا می بخشید.
اینجانب با ابراز تأسف و تأثر عمیق خود نسبت به این حادثه غم انگیز و با امید به رحمت و فضل الهی، آرزو می کنم خداوند متعال روح پاکش را شاد و قرین رحمت واسعه ی خود گرداند و بازماندگان و دوستان آن عزیز، خصوصا مادر و پدر ارجمند و داغدار و اخوان گرامی آن عزیز سفر کرده را صبر و شکیبایی و طول عمر عنایت فرماید.
عبدالله نوری
بیست و نهم مردادماه 1392

افزودن نظر جدید