پیام تسیلت عارف در پی درگذشت حجت‌الاسلام رحمانی

در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین رحمانی از پیشکسوتان انقلاب و پدر دکتر علی اکبر رحمانی استاندار تهران در دولت اصلاحات، دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش امید،متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی اکبر رحمانی

با سلام
با تاسف،خبر رحلت جانسوز جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رحمانی را دریافت کردم.
مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین رحمانی از پیشکسوتان جهاد و مبارزه در سال‌های تاریک اختناق شاهنشاهی، و یاوری صدیق برای مردم،انقلاب اسلامی و رهبر کبیر آن بود.عالم زنده دل مرحوم رحمانی فرزندانی برومند و شایسته تربیت نمود که در ساحت‌های گوناگون انقلاب تابناک اسلامی را یاری نمودند،از تقدیم سه شهید هماره جاوید گرفته تا مدیرانی در سطوح عالی تنها بخشی از توفیقات این روحانی والا مقام بود.
مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین رحمانی پس از ده‌ها سال تلاش در سنگر علم و تهذیب و مبارزه برای استقرار جمهوری اسلامی و حمایت از این شجره طیبه سرانجام دعوت حق را لبیک و با شهیدان عزیز خود در سال قرب ربوبی آرام گرفت.
اینجانب رحلت این عالم گرانقدر را به جنابعالی که از چهره‌های برجسته ایران و انقلاب هستید و نیز بیت سربلند مرحوم رحمانی تسلیت عرض نموده علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر و اجر برای بازماندگان از خداوند بی‌همتا مسئلت می‌کنم.
 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید