پیام عارف به همایش افق‌های نو در شبکه‌های الکتریکی

دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به همایش شبکه های الکتریکی که در دانشگاه کردستان در حال برگزاری است، تاکید کرد:آینده جوانان و مردم ما در گرو بارورشدن بذرهای علمی و پژوهشی است.

به گزارش امید ،متن این پیام به شرح زیر است:

خواهران و برادران عزیز، اساتید ارجمند، دانشگاهیان و همکاران محترم شرکت کننده در همایش تخصصی افق‌های نو در شبکه‌های الکتریکی

خداوند منان را سپاس گزارم که با درایت و پشتکار شما اساتید و صاحبنظران عزیز، همایشی علمی با نگاهی نوآورانه به موضوعی تخصصی در دانشگاه با پتانسیلی همچون کردستان برگزار می شود. بسیار خرسندم که این رویداد علمی در یکی از سرآمدترین سرزمین هایی برگزار می شود که همواره در خدمت فرهنگ ایرانی و اسلامی بوده است و از این جهت باید به همه برادران و خواهران عزیزم در دانشگاه کردستان دست مریزاد بگویم.
ابتدا درگذشت عالم ربانی، ماموستا حسام الدین مجتهدی امام جمعه محترم سنندج و نماینده مردم عزیز استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، که یکی از محورهای اصلی وحدت مسلمانان در منطقه بود را به شما مردم بزرگ کردستان و همه مردم ایران تسلیت عرض می¬کنم و از خداوند منان علو درجات را برای آن بزرگمرد طلب می نمایم. تاریخ افتخارآمیز کردستان بهره مند از اندیشمندان، عالمان و بزرگانی بوده است که پشتوانه ای ارزشمند برای یکپارچگی ایران عزیز، وحدت اقوام و مذاهب، توسعه فرهنگ و علم برای همه ایران عزیز بوده¬اند.
برگزاری این همایش در کردستان پرافتخار، فزاینده چشمه های جاری علم و دانش در آن منطقه خواهد بود و اقدامی است ارزشمند برای تحقق نقشه جامع علمی کشور در به کارگیری بهتر از همه ظرفیت های علمی و دانش محور کشورمان. قطعا رسیدن به چشم انداز علمی ترسیم شده، جز با تلاش همه اساتید و دانشگاهیان سراسر کشور به خصوص در استان های با پتانسیلی چون کردستان محقق نخواهد شد. از شما خواهران و برادران دانشگاهی عزیزم می خواهم با تداوم برنامه های علمی خود در همه حوزه های تخصصی به خصوص در حوزه شبکه های الکتریکی که یکی از نیازهای اساسی و جدی کشور ماست، بر ارتقاء سهم خود در توسعه و پیشرفت کشور بیافزایید. آینده جوانان و مردم ما در گرو بارورشدن بذرهای علمی و پژوهشی است که امروز در دانشگاه¬های کشور توسط شما عزیزان کاشته می شود. بی شک، توسعه و پیشرفت کشور در گرو همین جهد و تلاش بدون ادعا و زیربنایی شما اساتید و اندیشمندان علمی است.
با تبریک روز معلم به شما اساتید بزرگوار و ضمن تشکر و سپاس فراوان از لطف شما عزیزان به خصوص برگزارکنندگان این همایش به خاطر دعوت اینجانب برای حضور و ارائه سخنرانی، از عدم امکان حضورم در جمع شما عزیزان، پوزش می¬خواهم و ضمن آرزوی توفیق الهی برای همه شما به خصوص در توسعه حوزه های تخصصی مورد نظر همایش، امیدوارم به زودی در جمع شما دانشگاهیان عزیز دانشگاه کردستان ومردم شریف سنندج افتخار حضور پیدا کنم و از نزدیک قدردان محبت و لطف شما باشم.

ارادتمند شما – محمد رضا عارف
10اردیبهشت

 

افزودن نظر جدید