تسلیت محمدرضا عارف در پی درگذشت سید ابراهیم درازگیسو

در پی درگذشت سید ابراهیم درازگیسو،از چهره های سیاسی و اولین استاندار استان گلستان ،رئیس شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش امیدنامه،متن پیام محمدرضا عارف به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی جناب آقای سیدابراهیم درازگیسو، نخستین استاندار گلستان و از چهره‌های برجسته سیاسی در اثر سانحه رانندگی موجب تأثر و تألم خاطر شد.

مرحوم درازگیسو خدمتگزار صديق، مدیری توانمند و سیاستمداری اخلاق گرا  و انسانی  متواضع ،ژرف اندیش و  جامع نگر بود  که فقدان اين عزيز خسارتي بزرگ براي همه ماست. اما در برابر تقدير خداوند منان  خاضعانه تسيلم هستيم. خدمات بي‌نظير ایشان در تمامی مسئولیت هایی که بر عهده داشتند بویژه در استان گلستان هيچگاه از يادها نخواهد رفت. مرحوم دراز گسیو در ادوار مختلف فعالیت شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان یکی از چهره های شاخص و موثر این شورا بود که به عنوانی شخصیتی تاثیر گذار در استان گلستان محور اجماع جریان اصلاح طلب بود.

اینجانب از طرف خود و شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان درگذشت این شخصیت برجسته و اخلاق مدار را به خانواده محترم ایشان و مردم شریف  استان گلستان تسلیت عرض می کنم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسألت دارم.

محمدرضا عارف

افزودن نظر جدید