تلاش نافرجام اصولگرایان براي ايجاد شکاف بين عارف و خاتمي

یک فعال رسانه‌اي اصلاح طلب تاکید کرد:تلاش برخي اصولگرايان براي ايجاد شکاف بين آقاي عارف و آقاي خاتمي تلاش نافرجامي خواهد بود.

به گزارش امید به نقل از آریا،فياض زاهد  در خصوص فعاليت عارف براي مجلس دهم اظهار داشت: با توجه به اطلاعات موجود از فعاليت آقاي عارف براي انتخابات مجلس دهم، تصميم ايشان کاملا شخصي بوده که از سوي مشاوران وي منتشرشده است لذا اين به بدين معنا نيست که گروه هاي اصلاح طلب اين تصميم را در مورد آقاي عارف گرفته باشند.
وي در توضيح علت خروج عارف از بنياد باران، ادامه داد: آقاي عارف مدتها بود که به علت مشغله زياد در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و مشغله هاي ديگر در حوزه هاي مختلف در هيئت مديره بنياد باران شرکت نمي کرد لذا کنار کشيدن از جلسات هيئت مديره بارانبه اين دليل بوده که فرصتي براي شرکت افراد ديگر در جلسات هيئت مديره باران باشد و اين در حالي است که آقاي عارف اعلام کرده که از بنياد باران خارج نشده بلکه تنها در جلسات هيئت مديره شرکت نمي کند.
اين استاد دانشگاه با اشاره به اينکه چه کساني از عارف در انتخابات مجلس دهم  حمايت خواهند کرد، اضافه کرد: به اعتقاد من شايد بخشي از اصلاح طلبان که جذب گروه هايي با انديشه هاي محوري خاص و سازمان مجاهدين انقلاب نشده اند و يا حتي تعدادي که پيش از اين درمجموعه اعتماد ملي همکاري مي کردند و عضو حزب همبستگي نيز بودند بتوانند پيرامون آقاي عارف براي حمايت از وي در انتخابات مجلس دهم گرد هم جمع شوند.
زاهد بيان داشت: آقاي عارف با اشاره آقاي خاتمي از کانديداتوري يازدهمين دوره رياست جمهوري کناره گيري کرد و در حال حاضر اعلام حضور وي در انتخابات مجلس دهم به معناي مقابله و ايستادگي در برابر خواست آقاي خاتمي يا جريان اصلاح طلب نيست بلکه وي در تلاش است تا نوعي از نگرش اصلاح طلبي را مجدد به نمايش بگذارد و به همين جهت اصلاح طلبان به طور حتم از اقاي عارف در انتخابات استقبال و حمايت خاص مي کنند.
وي تصريح کرد: آقاي عارف به واسطه اقدام اخلاقي و تاريخي که در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري از خود نشان داد، داراي يک پايگاه اجتماعي قابل احترام در بين مردم و اعضاي اصلاح طلبان شده اند که بايد منتظر باشيم تا ببينيم مردم چگونه از اين حرکت آقاي عارف در انتخابات آتي قدرداني مي کنند.
اين فعال رسانه اي خاطر نشان کرد: آقاي عارف از چهره هاي شاخص جريان اصلاح طلب بوده و به اعتقاد من وي اقبال مناسبي در اين انتخابات خواهد داشت لذا تلاش برخي اصولگرايان براي ايجاد شکاف بين آقاي عارف و آقاي خاتمي تلاش نافرجامي خواهد بود.
وي با اشاره به حمايت حتمي هاشمي و روحاني از عارف در انتخابات آتي، تصريح کرد: آقاي عارف داراي شخصيتي است که هم آقاي هاشمي و هم آقاي روحاني براي ايشان احترام زيادي قائل بوده و به طور حتم از وي حمايت خواهند کرد.  

افزودن نظر جدید