رایزنی چهار نماینده خانواده زندانیان بند ۳۵۰ اوین با نمایندگان مجلس

به دنبال تجمع امروز خانواده زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ اوین، چهار نفر از این عده موفق به ورود به مجلس و انجام گفت و گو و رایزنی های جدی تر با نمایندگان شدند.

به گزارش امید به نقل از پیام نو، خانواده های زندانیان بند ۳۵۰ اوین  مدعی هستند آنچه که در اخبار درباره وقایع این بند  زندان اوین ذکر شده صحت دارد و نمایندگان خانه ملت می بایست این وقایع را مورد بررسی قرار دهند. این تجمع از ساعات ابتدایی آغاز کار مجلس در روز یکشنبه آغاز شد.

در همین راستا خبرنگار پیام نو از طریق برخی از خانواده های حاضر در این تجمع کسب اطلاع کرد که از حوالی ظهر روز یکشنبه، چهار نفر از این افراد به نمایندگی از جمع خانواده های سیاسی حاضر در تجمع موفق به حضور در مجلس شدند. گفته شده که این چهار نفر در ساعات بعد از ظهر مشغول رایزنی با مهدی دواتگری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بودند که از نتیجه آن هنوز اطلاع دقیقی در دسترس نیست.

چهار نفری که به نمایندگی از طرف خانواده زندانیان بند ۳۵۰ اوین در مجلس حضور یافتند عبارتند از پدر حسین رونقی ملکی، مادر داور حسینی وجدان، همسر بهزاد عرب گل و برادر سعید حایری.

همچنین شب قبل از این تجمع نیز ۵ نفر از زندانیان بند ۳۵۰ اوین با خانواده ها تماس گرفتند و بستگان خود را در جریان وضعیت و شرایط خویش قرار دادند که عماد بهاور و عبدالفتاح سلطانی دو نفر از آنها بودند.

در همین حال دو نفر از وکلای این زندانیان گفتند که برای اقدام حقوقی در مورد اتفاقات مورد ادعای هفته گذشته در بند ۳۵۰ اوین منتظر دیدار روز دو شنبه خانواده ها با زندانیان هستند چرا که تا کنون گزارش مشخصی از این اتفاقات به خانواده ها ارائه نشده و آنها در جریان جزئیات وقایع مورد ادعا نیستند.

افزودن نظر جدید